Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciatao experienta interesanta
Autor : Slutwife - 2018-02-28
Citita de 16451 ori - Nota 7.70 (115 voturi)
Acum o saptamana am fost in vacanta intr-o insula exotica departe de casa. Frumos plaja soare etc. La intoarcere aveam un zbor lung catre casa si cand ne-am imbarcat am constatat ca intre mine si sotul meu mai era un loc liber Ma bucuram ca voi avea spatiu sa pot dormii. Eu aveam loc la geam si sotul meu la culoar. In scurt timp am afalat insa ca era locului unui pusti rus la prima vedere 22 - 23 de ani ! Am decolat stwardesele au inceput serviciul la bord etc cam o ora a durat vanzoleala dupa care luminile s-au stins si am hotarat sa dorm pt ca eram ff obosita si zborul urma sa durexe 8 ore pana dimineata! Scaunul extrem de incomod. Nu imi gaseam o pozitie cat de cat confortabila. Pustiul si sotul meu dormeau deja. Ma-am descaltat mi-a pus picioarele pe sezut, m-am invelit si intr-un final am adormit si eu. Nu stiu cat am dormit si nu stiu ce am visat dar m am trezit la un moment dat usor speriata dar si foarte excitata ! Toti in jur dormeau si efectiv m-am trezit ca ma mangai prin colanti la pizda. Simteam ca ma ud . Cu teama e adevarat mi-am bagat mana in colanti si am inceput sa imi masez usor clitorisul. Era placut am inchis ochii si m-am lasat purtata de simturi. La un moment dat am simtit o mana pe picior ! Am tresarit ! Nu am dechis ochii, cred ca de teama, iar mana a continuat sa ma atinga masand-mi talpa si degetele de la picioare. Am deschis ochii tematoare si am vazut ca mana este a pustiului care mi-a zambit usor ( asa cum mi-a spus mai tarziu ma urmarea de cateva minute incercand sa isi dea seama daca ma masturbez sau doar i se pare). Am inchis ochii din nou si am continuat. Aproape pe nesimtite mana pustiului a inceput sa urce si sa coboare pe piciolorul meu si nu a durat mult si am simtit o pe mana mea la pizda. Mi-a retras usor mana iar mana lui a acaparat pizda continund in mod delicat ceea ce incepusem eu. Incet mi-am lasat picioarele departate pe podeau avionului iar mana mea a plecat pe sub patura pustiului. Am ramas surprinsa sa dau direct de penisul lui erect pe care il scose din pantaloni probabil in momentul in care ma privea. Am inceput delicat sa il masturbez. La un momnt dat aproape surprinzator m a tras usor sa ma apropii de el si a inceput sa ma sarute. ...