Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataSEX NEBUN CU O UNGUROICA !!!
Autor : vichi69 - 2018-02-03
Citita de 20953 ori - Nota 8.57 (1968 voturi)
Inainte de 1989,am plecat in concediu ,doar cu fiul meu cel mic de numai 4 ani.Am plecat fara sotia mea care a ramas acasa ,deoarece aveam un Restaurant la care lucram si nu putea lipsi amandoi odata .
Ajunsi la Baile Felix,ne-am cazat la un hotel bun,care avea si un Restaurant foarte elegant,la care serveau doar ospatarite elegante si foarte frumoase.

Am decis ca dimineata sa luam micul dejun in camera,ca sa nu il trezesc pe fiul meu prea de dimineata,anuntand la receptie doleanta noastra.
Spre marea mea mirare a doua zi de dimineata am fost trezit de o domnisoara extrem de frumoasa,par saten,ochii caprui,o fata foarte frumoasa si un trup de te baga in boala.
De cum a intrat in camera m-a strabatut un fior si instantaneu m-i s-a sculat pula,ea observand acest lucru,deoarece eram in pijama si a inceput sa-mi zambeasca,a lasat tava cu micul dejun pe masa,fiul meu inca dormea,asa ca fara sa-i zic nimic am tras-o spre mine in baie si am inceput sa ne sarutam nebuneste ,de parca ne cunosteam decand lumea,dupa cateva clipe am luat mana ei si am bagat-o in pijama,mi-a luat-o in mana si a inceput sa mi-o frece usor,noi continuand sa ne sarutam.

Am crezut ca vrea sa ne futem,dar am ramas surprins cand mi-a zis ca este logodita,si nu vrea sa-si insele logodnicul,spunand ca daca ma multumesc doar cu saruturi si ea sa-mi frece pula ,bine vom continua asta pe timpul sejurului nostru,dar fara sa ne futem,eu bineinteles ca am ramas blocat si incins la maxim,dar nu am am avut altceva ,decat sa accept sperand ca intr-o zi va ceda si ne vom fute !

Ne plimbam zilnic prin statiune,dar fiind toamna tarziu pe la sfarsitul lui noiembrie,zilele erau mohorate ,timp inorat ,am intalnit niste femei dornice de pula care sau invitat la noi in camera,seara cand au venit si sau facut lejere (erau 2) am observat ca pula mea nu are nici o reactie si dupa ce le-am servit ceva de baut ,le-am invitat politicos sa plece,numai ca una dintre ele a inceput sa vocifereze ca le-am chemat degeaba,pana la urma au plecat !

Cand luam dejunul si cina ,din prima zi mi-am facut un prieten si anume seful de sala,cu care conversam zilnic 10-15 minute si uitindu-ne dupa ospataritele care serveau,rugandu-l sa-mi faca cunostinta cu una pe care sa o si fut,pt ca coaiele imi erau pline dupa partdele de dimineata cu frumoasa logodita ,care ne servea micul dejun special ,doar ca ma incingeam de ma durea coaiele ,dar nu m-am masturbat ,sperand ca intr-o zi va ceda !

Cand era aproape de sfarsitul sejurului dupa ce am luat cina ,ne uitam la tv impreuna cu fiul meu,deodata suna telefonul in camera,raspund si surpriza: seful de sala Ghita,m-a invitat la barul hotelului sa-mi faca cunostinta cu o fata si sa bem ceva.

Bucuros am facut un dus am pus ceva mai lejer pe mine in hotel fiind destul de cald,am vorbit cu fiul meu sa stea si sa se uite la tv,ca eu un pic de treaba si voi veni repede,el zicand ca sta !

Am coborat la barul hotelului cu emotie (stateam la etajul 1) si la masa am gasit pe seful de sala ,o ospatarita foarte frumoasa ,pe care o urmaream zilnic cu admiratie cand luam masa,apoi Ghita ma intrebat ce beau,ei comandasera vodca lemon,iar eu o fetesca de tarnava(jidvei),apoi la masa a venit si barmanita pe care seul de sala mi-a prezentat-o,de abia atunci am inteles ca elk era cu ospatarita iar pt mine era barmanita!

Aceasta femeie avea in jur de 38 de ani,1.60,vreo 50-55 kg,par saten si un corp frumos,tot timpul cat am baut vreo 2-3 ore eu am baut vreo 3 sticle de vin iar barmanita vreo 3-4 vodca lemon,iar ceilalti la fel ca ea,am urmarit miscarile ei si am observat ca tot timpul ma studia si ea

Se facuse 12 noaptea,a inchis barul,alti clienti in afara noastra nu erau in bar ,Ghita glumind zice : hai ,fiecare la camera lui ca s-a facut tarziu,el plecand intr-o camera cu ospatarita iar eu cu barmanita mea.

Ajunsi in camera eu am mai luat o sticla de vin cu noi ,ne-am facut lejeri copilul meu dormea dus in patul nostru matrimonial care era foarte mare,noi am facut dus impreuna si am inceput sa ne sarutam patimas,am revenit in camera am luat patura de pe pat am intins-o pe jossi am inceput sa ne sarutam cu foc apoi tipa mi-a zis ca vrea sa ma sarute incet pe tot corpul ,eu fiind de acord bineinteles ,sperand ca imi va suge si pula,apoi a inceput tacticos sa ma sarute incepand de la buze continuand in jos pe brta ,a coborat a luat pula in mana a bagat-o un pic in gura ,apoi a coborat la coaie ,pe picioare pana la calcaie,apoi mi-a luat celalat picior la rand,revenind apoi la buze,dar eu am inceput sa continui jocul ei procedand la fel ca ea am sarutat-o cu patima apoi i-am luat pe rand cate un san si am inceput sa-i sug pe rand ,coborand spre buric,ajuns la pizda am lins-o in jurul labiilor am supt usor lindicul care crescuse in volum,dar nu mai mult decat ea am coborat pe pulpele picioarelor ei,apoi far sa o anunt mi-am bagat pula in ea si spre surprinderea mea era foarte stramta in pizda ,am continuat sa ne futenm nebuneste inca vreo 30 de minute pana mi-am dat drumul in ea !

Am mers la dus impreuna ,am revenit in camera eu asezandu-ma in pat pe partea mea ,dar surpriza .ea mi-a spus ca nu are somn si vrea sa se joace cu mine,eu fara sa stiu ce vrea,am fost de acord,a inceput jocul cu saruturi patimase pe intreg corpul de la cap pana la varful picioarelor ,cand a ajuns la pula care se intarise deja din nou,am vrut sa o bag adanc in gura ,dar nu a vrut daor a pupato si- a continuat jocul ei,deja eram iar infiebantat la maxim saruturile ei provocandu-mi placeri nebanuite,dupa 20 min,am intors-o pe spate si am continuat si eu jocul ei ,dar dupa 5 min mi-am bagat iar pula in pizda ei fierbinte,continuand sa o fut vreme de 45 min,cand in sfarsit transpirat tot am ejaculat din nou in pizda ,provocandu-i placeri orgasmice foarte intense !

Am mers din nou la dus ,trecuse de ora 3 ,eu asezandu-ma din nou pe pat sa dorm,dar Surpriza:UNGUROAICA mea a zis sa o las sa se joace cu mine ca ei nu ii este somn,stiind ce meseriasa este am fost de acord,ea incepand din nou acelasi joc erotic surprinzandu-ma placut,provocandu-mi placeri orgasmice ,pe care nu le-am mai trait niciodata,cu nici o femeie(culcandu-ma cu destule femei la viata mea ),dupa alte 30 min pula isi cerea drepturile ei,am intors-o din nou pe spate si am futut-o intre tate,care am uitat sa mentionez erau foarte frumoase si destul de mari,ea stand pe spate eu calare pe ea pula ii ajungea la buze,crezand ca mi-o va suge,dar..... mi-a pupato cu foc de cateva ori si atat,atunci am penetrat-o puternic pizda ei devenind mai elastica si mai umeda asa ca am futut-o iar timp de vreo 35-45 min,traind senzatii ,dupa cum am mai spus nemaitraite de mine cu nici o femeie,am ejaculat cu greu si a treia oara,ramanand cu pula in pizda ei inca 3 min,am mers la dus,apoi cand sa ma pun in pat bate cineva la usa,era in jurul orei 5 dimineata ,cand a strigat Deschide Militia,ea a intrat in baie ,eu am deschis usa si le-am reprosat faptul ca vin in razie ...