Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Ultima vacanta
Autor : Sisi_orade - 2017-12-29
Citita de 24715 ori - Nota 6.20 (51 voturi)
Eram profesoară de matematica la o școala bună din oraș, mă căsătorisem și aveam o minunăție de fiică pe nume Dia. Eu și soțul meu Sorin îi ofeream totul pe tavă. Pe lângă condiții bune de locuit, haine, participarea de cursui de modeling și excursii pe timpul vacanței.
Încetuț ne-am cumpărat o casă frumoasă în central orașului, mașină pentru mine și soțul meu. Apoi au urmat o casă la munte pentru a ieși în vacanțe, iar când Dia, fiica mea a împlini 18 ani, i-am luat și ei mașină.
Se apropia vacanța de vară, apoi au urmat Bac-ul pentru Dia, luat cu success, urmat apoi de gândul trist că avea să mă părăsească pentru a merge într-un centru universitar mai mare.
Eu aveam 42 de ani și mă țineam bine, aveam grijă să nu mă îngraș, să arat bine cam mă vopseam la 3 săptămâni blondă cum îmi era părul natural.
Îmi venea greu ca fiica mea a re să plece de lângă mine, dar viața trebuia să-și urmeze cursul normal. Nu avuse până acum prieten, se dedicase învățăturii, și deși era frumoasă și avea pretendenți în liceu unde fusese chiar și miss, ea a preferat să rămâna lângă mine. Crescuse, era puțin mai înaltă decât mine, părul ondulat șaten, corp subțire, față angelică. Semăna cu mine, dar părul era al soțului, la fel și temperamental melancolic.
Eu eram aspră, vulcanică, mereu mă certam cu soțul meu care era un fel de mutulică din desenele animate.
După exmene și înscrierea la facultate din alt oraș, am zis că nu ne-ar strica o săptămână la casa noastră de vacanță de la munte.
Așa că ne-am făcut bagajele eu și Diuța numai și am plecat. Soțul meu a rămas acasă întrucât trebuia să țină locul șefului plecat în Italia.
Căsuța noastră era cam la vreo 50 de Km de oraș, pe o vale acoperită de păduri de brad.
Ne-am instalat noi, apoi toată ziua stăteam la plajă în curte pe niște șezlonguri și citeam. Era ultima vacant pe care aveam să petrec împreună cu Diuța mea.
Dimineața o lăsam să doarmă până târziu, timp în care eu pregăteam micul dejun, sau mai aranjam câte ceva prin cabană.
După aceea o serveam cu un mic dejun copios, în timp ce eu îmi savuram numai cafeaua pentru a-mi menține silueta. Apoi mergeam în plimbare prin pădure, după care ne reîntorceam la casa noastră de vacanță, admirând pe drum, cabanele din lemn care se ridicau.
Mă întâlneam deseori cu băiatul doctorului B. ce era avocat pe la baroul din T. și venise împreună cu un coleg, prieten de-al său să petreacă câteva zile la munte în cabana tatălui său ce se găsea mai sus de a noastră.
Claudiu cred că a avea cam 33-35 de ani, brunet, cu ochi albaștrii, tuns scurt, cam 1, 90 m, în timp ce Victor era blond, cu ochii negrii.
Ne salutam, mai schimbam câteva vorbe despre cum merge treaba prin justiție, iar eu mă lăudm cu Diuța care luase Bac-ul cu notă aproape maximă și se pregătea de facultate.
De multe ori se întâmpla ca atunci când stăteam la plajă în fața casei pe șezlonguri, împreună cu Diuța , băieții să intre cu noi în vorbă.
Atunci jenată, îmi trăgeam prosopul și-mi acopeream abdomenul pentru a nu lăsa la iveală celuloza apărută.
Diuța atunci își lăsa cartea ce o citea pe abdomen, și-și trăgea ochelarii de soare pe nas pentru a urmări busturile goale ale băieților ce ne urmăreau din drum printre arbuștii de tuia plantați de soțul meu cu un an în urmă.
Am observant că la puștoaica mea îi străluceau ochii după ei, dar n-am zis nimica.
Adevărul este că arătau bine, dar nu pentru mine care aveam 2 de ani și mai eram și măritată pe deasupra.
Într-o dimineață, fiica mea nu se trezise încă, iar eu în timp ce îmi beeam cafeaua în curte, l-a văzut pe Claudiu la bustul gol și-n pantaloni scurți, alergând. S-a oprit m-a salutat, apoi l-am întrebat dacă dorește o cafea, el s-a scuzat că nu poate să întrerupă antrenamentul, dar că după ce se întoarce, peste o jumătate de oră sunt așteptată ca sa-mi ofere el una.M-am uitat la oră pe telefon și era ora 7 46 de minute. Afară era încă răcoare.Așa că am mers înăuntru să duc ceașca golită de cafea și să-mi iau o bluză mai groasă.
Am spălat ceașca de cafea, apoi am urmărit întoarcerea de la antrenament a băiatului.
Claudiu a trecut în alergare pe lângă casa noastră și și-a întors capul. Eu m-am dat la o parte din fața ferestrei larg deschise ca să nu mă vadă și am tras are în piept.
M-am uital la ceas. Era 8 și 12 minute. Băiatul își terminase tura de alergat mai repede cu 2 minute.Diuța se treze cam după ora 10. Până atunci m-am gândit să le fac o vizită băieților.
Dar cu ce pretext? M-am gândit să am ca motiv o defecțiune pe telefon. Că mi s-a dereglat ora.
Am ieșit și am închis doar poarta. Apoi m-am îndreptat grăbită spre casa doctorului.
Nu știam ce să fac. Am deschis poarta, și am intrat în curte.
Iarba carenu se uscase de la roua căzută în timpul nopții a făcut să-mi ude pantofii sport.
Am intrat in cabană în timp ce-l tot strigam pe Claudiu.
Cabana era mică. La intrare era o cameră de zi unde lucrurile erau vraiște aruncate, am aruncat apoi ochii în bucătărie, vase nespălate, am ieșit din nou în camera de zi, apoi am vrut să văd ce este în camera din fund. Roletele erau trase, dar prin semiîntuneric am putut desluși silueta lui Victor care dormea pe burtă într-o pereche de boxeri .
Am închis ușa la dormitor încet să nu-l trezesc. Apoi am mers să mă uit ce se află după cealaltă ușă din partea dreaptă a camerei de zi.
Am deschis-o. În fața ei mă aștepta Claudiu complet dezbrăcat cu un penis imens aflat în erecție, decalotat și cabrat în partea dreaptă.
Am dat s-ă mă retrag, dar el m-a prins și m-a tras înapoi.
M-a sărutat pe gât, apoi pe sâni după care m-a apăsat ce umeri ca să cobor spre penis.
Nu a durat mult că Claudiu a variat în gura. Am scuipat jos, apoi am ieșit să nu fiu văzută de colegul lui care încă nu se trezise.
Nu mai aveam de gând să trec prin situații de astea, dar Claudiu m-a anunțat că Victor începe de a doua zi de la ora 8 un curs de rafting ce dura o săptămână.
Așa că în fiecare zi de la ora 8 și 10 minute eram la Claudiu. Au fost momente minunate care durau cam până la ora 9 si jumătate după care mergeam să pregătesc micul dejun pentru Dia.
Într-o dimineață de joi, am plecat să-mi fac rondul de dimineață, dar pe când doream să intru în curtea cabanei doctorului, tatăl lui Claudiu, am primit un telefon de la soțul meu că este pe drum și ajunge la noi în 10-15 minute. Nu am mai intrat. M-am întors rapid din ...