Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataPe Aries in jos
Autor : kheops39 - 2009-04-03
Citita de 24421 ori - Nota 7.67 (27 voturi)
Weekend. Am plecat impreuna cu prietenii la o mica excursie de sfarsit de saptamana la munte...era un concurs de fapt de alpinism si orientare turistica.Zona era mirifica, jud. Alba, pe valea Ariesului, ne pregatisem sa stam trei zile cu cortul motiv pentru care am ales o zona putin mai retrasa de restul taberei generale de corturi. Am plecat de joi pe la amiaza din urbea noastra si cum am ajuns ne-am instalat corturile si am pregatit masa pentru seara aceea. Acolo, ca la orice alt concur, cunosteam o gramada de lume de prin tara, printre care si o pereche din Prahova. El ( Paul), ing. pe la rafinarie, ea ( Elena) profesoara de matematica, era o femeie superba, avea 47 de ani dar nu i-ai fi dat mai mult de 35.Era blonda, avea ochii albastri, parul de lungime medie, frumos aranjat; bineinteles ca este si mamica. Are o fata de 20 de ani, studenta, la fel de frumoasa ca si ea, asta vazusem in niste poze ce mi le aratasera seara la focul de tabara, era blonda, ochii ii avea la fel de albastrii si de stralucitori ca Elena.
Pentru mine nu era nimic neobisnuit sa stam la focul de tabara si la o gura de palinca sa ne destainuim..asa e intre montaniarzi unde se cinta se spun o gramada de glume mai mult sau mai putin piperate din partea unora si altora (barbatii), dar nici femeile nu se lasau mai prejos. Asta era ciudat, fiindca eu il stiam pe Paul ca era destul de putin interesat de latura sexuala a frumoasei lui sotii. Chiar in seara aceea Elena ma intrebat daca as dori sa dorm cu ea. Am evitat raspunsul si i-am spus „poate cu alta ocazie cind va fi mai liniste”...asta iam spus-o cu subinteles de amic.

In dimineata urmatore am luat un mic dejun frugal si dupa o jumatate de ora ne-am prezentat la sedinta tehnica a Clubului organizator unde cu stupoate am aflat ca eu trebuia sa-i ajut in desfasurarea concursului (nu aveau atitia oameni) si sa stau la linia de start de la Orientarea turistica care se facea dupa traseul de regularitate, care deobicei dura pina la 6-7 ore. Pe la ora 12 cand soarele a inceput sa arda din ce in ce mai puternic mi-am luat un cort cu mine si am mers la linia de start de la Orientare care era la vreo 2 Km mai in josul raului si a taberei de baza. Mi-am pus cortul si mam dezbracat intrind in rau si facind o baia rece care ma revigorat. Cind sa ies din apa, la 25 de metri mai jos de mine, statea Elena si facea plaja, dar probabil ma auzit cum ma balaceam si acuma ma privea zimbind.

In acel moment Elena se ridica de pe patura si veni prin apa, mergind anevoie printre pietre dar ma tot privea si-mi facea cu mina ca sa merg s-o ajut, am ramas totusi pe loc si..pur si simplu o priveam, asa in costum de baie arata extraordinar, dar totusi n-am ajutat-o. S-a apropiat de mine si m-a intrebat :”Te distrezi privindu-ma cum ma chinui sa ajung la tine ?”, „Nu prea, chiar m-am plictisit , dar gata nu mai faci plaja ?”, „Ba da dar am venit sa ma ud putin ca sa ma prinda mai bine soarele !” , „Ok, mai inot putin si merg si eu sa stau putin in cort ca sa ma odihnesc ca de la 9 tot fac fisele de start !’ ’Bine hai sa ne racorim putin si mergem impreuna’ zise ea.

Dupa citeva ture de inot si stropituri prin micul bazin format intre doua pietroaie plate (apa avea cam 1,7 metri adincime) am mers amandoi la locul unde mi-am pus cortul, ea plecase inspre hainele ei unde si le lasase ca sa vina mai aproape de mine, si-si aseza izolierul linga al meu linga cort. Elena s-a asezat la soare si eu mi-am pus un prosop pe fata si am incercat sa ma odihnesc dar nu am reusit pentru ca Elena imi punea tot felul de intrebari cu caracter sexual (daca am facut sex vreodata la munte, sau daca ma masturbez). Discutia m-a cam excitat si curand m-am intors pe burta ca sa nu atrag atentia asupra erectiei mele. M-am prefacut ca citesc o revista ce o aveam la mine in timp ce Elena cauta o pozitie cat mai buna printre pietrele de pe malul raului sa se bronzeze. S-a asezat in fata mea, intinsa pe spate. Din aceasta pozitie puteam privi exact spre pizda ei. Puteam observa clar cum ii intrase slipul in pizda si pe marginea lui se vedeau doua dire minuscule de par pubian si pielea mai inchisa la culoare care ai formau labiile mari doritoare de o scula .

Curand am fost nevoit sa ma retrag in cort, fiindca erectia mea devenea evidenta. Ma durea pula si coaiele, nu-mi venea sa cred cat de mult ma excitase prezenta Elenei, asa ca am hotarat sa fac o laba rapida in cort ca sa scap de starea de tensiune. Stateam ascuns in cort si priveam prin plasa cortului doar ca sa o pot vedea pe frumoasa blonda, in timp ce imi dadeam la laba; chiar in acel moment femeia si-a intors privirea spre mine.Probabil si-a dat seama ce faceam si a venit in cort :’Ce faci aici ?’ ’Nimic, eu doar cautam ceva pe aici pe sub sacul de dormit...’ ’Pai ce draqu sa cauti.., nu cumva iti faceai laba ?, crezi ca nu te-am vazut ?!?’. Femeia s-a apropiat de mine in patru labe, intrind incet in cort cu totul si mi-a bagat mana in short. „De ce ma mintiiii ?....M. te plac de multa vreme si mi-e drag de tine..”. A inceput sa ma frece pe pula si pe coaie.Am ramas linistit si nici nu-mi venea sa cred ce se intampla. N-am mai putut sa zic nimic. Mi-a dat jos shortul incet si a inceput sa mi-o suga. Urma sa am o experienta sexuala cu o femeia pe care si eu o rivneam de mult in secret. Dar era extraordinar. Si nu aveam nici un motiv sa refuz ocazia.

"Da-mi jos chilotii si da-mi limbi" mi-a spus ea putin autoritar, de parca se temea ca voi fugi de acolo. S-a asezat jos si m-am intins incet intre picioarele ei sarutandu-i genunchii, coapsele, cind pe dreptul, cind pe stingul, si o simteam cum se incordeaza si crestea tensiunea in ea. Femeia arata extraordinar dezbracata. Am inceput sa o ling pe flocisorii care ii admirasem ceva mai devreme iar apoi am gadilat-o cu limba pe clitoris, a tresarit scotind un „Ahh” scurt si am vazut ca pizda i se infiora de placere facindui-se piele de gaina.”Te rog bagati cite un deget pe rind in pizda si excita-ma usor”...i-mi ceru ea din nou. De parca i-mi ghicise gindurile in acelasi timp am inceput sa ii bag cate un deget in pizda, au urmat doua apoi trei . Elena s-a excitat curand si a inceput sa scoata niste gemete de placere si printre ele sa-mi spuna din nou, „ooooooo Doamne ce bine eee, sa nu cumva sa te opresti ooooooooooo continua ca o faci bine, Doamne ce bun esti ce limba priceputa ai, daaaaaaaaa, scoate-ti degetele si lingema adincccc si sugemi labiile si lindicul, ooooooooo sunt aproape , sa nu te oprestiiiiiii daaaaaaaaaaa” . In tot acest timp o mangaiam pe sani sii roteam sfircurile cind usor cind mai dur intre doua degete. Elena ma prindea de par si-mi afunda fata in pizda ei tragindu-ma citeodata cu putere, eu o lingeam sii sugeam labiile si lindicul intarit cit o aluna. Pizda ei mustea de saliva mea dar mai ales de secretiile ei care ma excitau la culme. I le lingeam si-mi afundam limba la nesfirsit in pizda ei super umeda, dintr-o data am simtit-o ca isi ridica fundul in sus impingindu-si si mai tare pizda in gura mea, tremura, „ooooooo i-mi vineee..nu ma lasaaa..of Doamne da bine eeeeee”. Deodata un jet scurt ai tisni din pizda direct in gura mea...era placut la gust, l-am retinut in gura mangaindu-i pizda cu nasul si barba si i-am bagat un deget in pizda cit am putut de adinc...a gemut si aproape ca ma rasturnat facind un arc in aer dupa care a cazut pe sacul de dormit, a observat ca am gura plina si mi-a facut semne cu mainile sa vin so sarut. I-am imparatsit si ei din lichidul orgasmic si cu restul iam frecat sanii si burta. Dar n-am lasat-o asa de usor...am inceput so ling din nou pe lindic dar de data asta din pozitia 69 indepartandu-i picioarele cit am putut si..am coborit incet inspre anus cu limba umeda de alt lichid cei curgea incetisor din pizda. I-mi roteam limba pe rozeta anusului simtindul cum se destinde, tremura din nou, i-am bagat un deget in pizda..lam umezit bine...si i-am penetrat incet, milimeltru cu milimetru anusul, ea gemea in continuare „oooooohhh credeam ca nu vei vrea sa faci asta...ce binei, Doamne, sa nu te opresti M.”...nici n-aveam de gind . Degeteul imi intrase de tot in anus si acuma il scoteam usor, vedeam cum rozeta, maronie, se desface usor, se relaxase Elena de tot, mi-am inmuiat din nou doua degete de data acesta in strafundurile din pizda ei, pe care o lingeam usor si cu buzele o ciupeam de lindic, si din nou usor iam bagat degetele in anus, „bagale adincccc, oooooohhhh”, ai obisniam muschii anali cu ceea ce urma sa se intimple. Cum eram peste si o incalzeam la anus...abia acuma observa pula mea intarita deasupra fetei ei, ma apuca de fund si ma trase in jos, pula imi intra in gura ei care cred ca nu mai supse pula de ceva ani buni...am vazut printre sani ei...cum imi ia toata pula si sio baga in gura pina la coaie, ai simteam cu capul pulii gitul fierbinte si pe pula mi se misca lent limba, imi afunda de citeva ori pula pina in starfundurile gitului ei . Eu abia asteptam sa o penetrez, sa-mi simt scula adanc in vaginul ei, dar parca aveam o retinere in a face pasul asta. Ea a avut si de data asta initiativa, m-a tras deoparte si mi-a soptit in ureche ‘Treci si ia-ma pe la spate’. Ea s-a pus capra, in genunchi. Am patruns-o, fara sa stau prea mult pe ganduri. Pizda mica dar cuprinzatoare si umezita a femeii mi-a permis sa intru fara dificultate. Nu-mi venea sa cred , desi era super incalzita si dupa un orgasm si lubrifiata rau, pizda ei era strimta, simteam cum pula ai patrunde inauntru, simteam toate fibrele dinnauntru vaginului ca niste inele... ce bine putea sa fie. Ma miscam din ce mai repede, motiv pentru care Elena a scos un tipat puternic de placere. Aproape fara sa vreau, i-am pus mana la gura, ca sa nu atraga atentia, dar cine draqu ne-ar fi auzit de vuietul raului. Ea nu a avut nimic impotriva si cred ca i-a placut, fiindca incepuse sa miaune ca o pisica, incercand sa ma muste de mana. Asta nu era motiv sa imi incetinsc ritmul alert cu care pompam. Peste cateva clipe Elena a avut alt orgasm si s-a udat toata, pe picioare si pe mine pe pula si pe coaie. Iam scos pula din pizda si am inceput sa i-o bag in anus, a icnit scurt lasind sa i se dilate anusul, am simtit ca capul pulii a trecut de rozeta si intra mai lejer in cur, ea ma prinse cu o mina de coaie si mi le mangaia ca pe niste bile chinezesti si incepu sa-mi tina contra la inaintare, imediat am ajuns cu toata pula in curul ei „ acuma pompeaza usor si din ce in ce mai repede te rogggggg, ooohhhhhh, aaaaaaahhh, asa,,,acuma dai mai repede ca merge, ohhhhhh”. Curand a venit momentul sa ejaculez „aaahh, imi vine Elena, mmmmmm”si am inceput sa pompez din ce in ce mai tare, in timp ce Elena gemea de placerea orgasmului meu. Mi-am dat drumul in anusul ei si m-am simtit excelent. Elena a simtit ca m-am incordat si eu, dar s-a smuls din pula si sa intors inspre pula mea, luindu-mio in gura si sugind urmatoarele jeturi de sperma prinzindu-ma de fund si tragindu-ma mai spre ea incurajindu-ma in continuare sa i-o bag in continuare in gura adinc.Am mai continuat asa timp de cateva secunde iar apoi ne-am intins extenuati pe sacul de dormit din cort.

Nu imi venea sa cred ca mi se intamplase asa ceva :eram uimit dar si satisfacut in acelasi timp.Ma bucuram nespus :Era minunat... Elena s-a asezat cu capul pe pieptul meu si a inceput sa-mi sopteasca vorbe dulci. „Mi-a placut foarte mult cum am facut-o si as vrea so repetam.’ Nu am indraznit sa spun nimic, am stat acolo lungiti si ne sarutam doar, nu stiu cit a trecut asa sarutindu-ne dar la un momentdat am simtit cum mana femeii aluneca spre pula mea. S-a aplecat si a inceput sa mi-o suga. Nu indrazneam sa o mangai pe sani si pe parul voluminos si catifelat insa nu ma puteam abtine sa-i admir minunatele forme in timp ce si-o impingea in gura. A inceput sa ma mangaie pe coaie cu unghiile lungi si tari. M-am excitat foarte tare si pula mi s-a sculat din nou, si eu eram uimit ca asa de repede pot din nou. Elena mi-a spus sa ramin intins pe spate.S-a intors si s-a asezat peste mine in pozitia 69 am lasat inhibitiile deoparte si curand am fost furat de valul unei noi partide.Am inceput sa-i ling pasarica.Era din nou atat de uda si de moale incat nu m-am putut abtine sa-i introduc din nou mai multe degete in pizda,dar de data asta am incercat cu toata mana, dar nu mi-au intrat decit 4 degete si ea se misca frenetic in degetele mele. Femeia s-a excitat foarte tare s-a intors spre mine si s-a asezat in pula lasindu-se pe spate si sprijinindu-se pe maini, oferindu-mi privelistea pizdei ei cum intra si iese din pula.Era o pozitie care imi convenea foarte mult si ii puteam oferi Elenei toata lungimea pulii mele. C...