Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataWhite&black
Autor : alflo13 - 2012-05-10
Citita de 10403 ori - Nota 8.32 (47 voturi)
De ceva vreme buna iubitul meu sot ma tot inebunea cu fantezia lui cu sexul in 3 cu inca un barbat, dar sa fie un tip un pic mai special (adica negru ) ceea ce la inceput m-a ingrozit dar in timp si datorita insistentelor lui am inceput sa indragesc ideea.
Desi nu sunt o fire foarte deschisa sau foarte inventiva am inceput impreuna cu sotul sa vorbim cu tot felul de tipi pe net ca sa il cautam pe al treilea potrivit sa zic asa.
Noi pana acum nu am facut asa ceva niciodata, am tot studiat site-urile de swing si ne gandeam doar la ceva de genul soft swing, nu m-as fi gandit ca noi am putea face ceva asa de indraznet si de nebunesc. Erau perioade in care sotul mai uita de idee dar cand isi aducea aminte iar incepea cu insistentele.
Era o singura problema importanta pe langa retinerile mele, asa un tip ce doream noi era greu da gasit. Sa fiu nergu si dotat, sa nu fie bisexual, sa isi doreasca si el o partida de sex in 3 cu noi, sa fie curat, sa fie discret…………de aceea incepusem ca cred ca sotul meu va ramane cu fantezia neindeplinita.
Pana intr-o zi superba de toamna cand fara sa planuim s-a intamplat pur si simpul. Eram in concediu in Grecia ca in fiecare an in luna septembrie pentru ca atunci e cel mai frumos nici prea cald nici prea rece, e putina lume. Cele 7 zile de concediu erau pe sfarsite , de fapt mai aveam 2 zile, ultimele care tot timpul mi se par nostagice si triste ca stiu ca ma intorc acasa si ca s-a terminat visul grecesc. Pana atunci totul a fost super, doar noi doi impreuna facand tot felul de nebunii (poate alta data o sa va povestesc:)).
Dar sa revin la penultima zi de concediu, m-am trezit bosumflata rau de tot si prost dispusa. Dupa micul dejun deobicei mergeam la o plaja aproape de hotel, da am zis hai sa facem ceva diferit sa imi mai ridic moralul si tot povestind cu restul musafirilor din hotel ne-au povestit de o plaja mai indepartata dar mult mai frumoasa , mai virgina sa zic asa , adica nu foarte atinsa de mana omului. Era la o ora cu masina si ne-am hotarat sa mergem. Sotul a pregatit cele necesare de plaja eu am dat fuga la supermarket sa iau suc, apa si fructe pt ca in zona nu se gaseau spatii comerciale.
Cand am ajuns acolo nu imi venea sa cred, era o plaja imensa cu mai multe golfulete mici care mai de care mai superbe. Erau si lume , dar putini comparativ cu restul plajelor din Grecia, apa era limpede si de culoare smaradului iar plaja fina , fina si pe alocuri cu stanci selfuite de valurile mari de sute de ani de zile.
Am ales ultimul golf, era cel mai indeparat si nu era nimeni. Am zis ca poate facem dragoste in apa sau pe plaja daca suntem doar noi doi.
Eu sunt o tipa plinuta asa ca nu fac tolpes niciodata, pentru ca am sanii foarte mari si nu imi place sa umblu fara sutien, dar fiind doar noi doi am devenit tupeista sa zic asa. Primul lucru a fost sa intram in apa bineinteles, apoi l-am rugat pe sotul sa ma dea bine cu ulei si ne-am pus la plaja. Dupa vreo ora , eram plictisit si trista iar ca ma gandeam la intoarcerea acasa asa ca ne-am urcat in masina si am intrat pe autostrada si am zis hai sa vedem peste ce dam sa ne luam inghetata sau ceva rece pt ca cele cumparate de mine erau deja calde.
Am ajuns intr-un sat mic si dragut pe o colina , ne-am luat inghetata si ne-am intros la masina sa ne ducem inapoi in golfulet cand ce sa vezi un tip negru si frumsuel statea la ocazie, ma intreaba sotul daca sa opreasca sau nu eu zic ca nu ca cine stie ce nebun este , trecem dar ma razgandesc si ii zic sa dea inapoi cu spatele sa il luam totusi.
Intram in vb cu tipul, parea f curat si pedant si il intrebam unde merge el zice ca la Tesalonik noi ii zicem ca il putem duce dar tocami ne intorceam la plaja unde avem de gand sa mai stam pan ape la 6 si ceva ca de la 7 era cina la hotel. El foarte dragut zice ca vine si el cu noi si toti 3 ne intorcem in golf unde supriza era la plaja un culpu de batranei.
Am intrat in apa, am tot povestit, pe la amiaza cei doi batranei se imacheteaza si pleaca. Atunci eu cu un tupeu nedescris imi dau jos sutienul pe motiv ca e f cald si ma bronzez cu urme, tipul ramene cu cohii pe sani mei imensi.
Ma rosesc instantaneu toata si ca sa ma eschivez intru in apa, dupa 5 mnute vine si sotul meu si imi zice ca l-a intrabt daca ar vrea sa o facem in 3 si a zis ca da. Pe moment nu realizez si zic si eu ca ok, dar cand sa ies din apa mi se taie picioarele….
Nici nu ajung bine la sezlong ca iubi vine si imi da jos si chilotul si incepe sa ma sarute pe buzele carnoaste si ma excit instantabneu si incep sa gem ca o nebuna, atunci tipul isi scoate pula din dres si incepe sa si-o frece. Cand ma uit mai bine vad ca e imensa, mult peste medie sa zic asa, si ma ia cu ameteala dar parka, parac imi doresc sa o gust sa vad cum se simte asa o scula mare in gura mea mica, si ma aproprii cu timiditae la inceput dar apoi d...