Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataLa pescuit cu sotia
Autor : flopescaru - 2019-05-12
Citita de 22612 ori - Nota 8.60 (322 voturi)
Ca in multe alte sfarsituri de săptămâna imi iau soția și cautam un loc linistit si salbatic de pescuit si plaja toples.
De data asta am ales răul Mureș în zona Aradului mai exact Frumuseni .
Am găsit într-un final locul ideal unde sa ne relaxam ve Vineri dupamasa până Duminică
ROXANA (soția) era bucuroasă că este soare si poate face toples , ziua a trecut repede , seara putin la foc si in cort la somn.
Ne trezim a doua zi dimineata , cand iesim din cort surpriză, lângă noi la vreo 30 de metri un nou vecin la pescuit .
Ne da bună dimineața si ne spune că el pescuieste în acel loc de ani buni de zile.
Totul decurge normal , adică nici un pește după masă ma pun sa fac un foc pentru grătar, vecinul ( Marius) ma intreaba daca poate prăjit și el niste carne cu noi sa nu faca si el alt foc eu (Florin) ii spun ca nu ma deranjează după care vine cu carnea si niste beri reci .
În timp ce primeam carnea Marius tot arunca ochi la Roxi care făcea plaja în sania goi .
La un moment- dat Roxi cere un suc rece eu fiind uns pe mâini il rog pe Marius sa ii duca el un suc , cand sa intors mia spus că am o soție frumoasă i-am mulțumit de compliment.
Am terminat de prăjit și am luat masa toți trei împreună, toata ziua am petrecut o împreună povestind de toate , Marius tot cu ochi la sani Roxanei .
Spre seară am facut un foc mic la care sa stăm la povesti eu o țineam în brațe pe Roxi si involuntar o mangaiam cand pe sani cand pe burta , eu cu Marius eram în pantalonii scurți iar Roxi în slip si tricou.
După un timp Marius spune că merge sa mai aduca niste beri , în acel timp Roxi imi spune sa nu o mai mângâi ca crede că i sa sculat lui Marius privindune , eu râzând i-am spus că nu ma deranjează si din contra mi-ar place sa incercam sexul în trei la care a spus că am înnebunit.
Revine Marius cu niste beri si începem să povestim de toate eu insistand cu mangaierile pe Roxana la care i se intarise sfarcurile la maxim .
La Marius se vedea clar erectia în timp ce mai punea câte un lemn pe foc.
Eu ușor , ușor am inceput sa o mângâi pe sub tricou ea tot insista timid sa stau cuminte . Marius spune că berea își face efectul si merge sa o elimine eu în timpul acela i-am băgat mâna în slipul Roxanei, surpriză, era fleasca la pizda si a recunoscut că asa excitată nu a fost de mult si ca ar fi bine sa ne băgăm în cort , eu am insistat sa mai stam putin sa mai bem o bere cu care revenea Marius în mână.
Ești nebun unde vrei sa ajungi
Nici unde Vreau sa fi fericită și împlinită
Stai cuminte
Bine , Marius se așează după ce pune niste lemne pe foc si imi da o bere rece , eu cu mâinile sub tricoul Roxanei
Văzând cat este de încinsă i-am dat tricoul peste cap fara sa apuce sa dea o replică si spunandui ca nu are rost sa sufere de căldura și poate sta ca si noi fara tricou .
Ma prins de cap , ma sărutat si mia spus ...
Fa ce vrei dar sa nu regreți
Am sarutato cu foc bătându mână în chiloți . Marius se uita inmarmurit parca nu Ii venea să creada ce vede .
Am tras o pe spate pe Roxi i-am desfăcut picioarele am dat slipul i dreptul pizdei la o parte si am inceput sa o sărut si sa o ling cu patimă . După vreo trei patru minute m-am intors către Marius
Hai tine mi locul până aduc o bere rece ca a ta sa încălzit.
Roxi stătea cu ochi închiși , parca aștepta să vină rândul lui Marius
A stat putin sa uitat la mine parca nu Ii venea să creada , i-am mai facut o data semn cu capul si imediat a sărit cu limba în pizda , m-am așez...