Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataIn Thailanda
Autor : dansabina - 2009-02-14
Citita de 8425 ori - Nota 7.77 (13 voturi)
Dupa intamplarile din Bucuresti,(relatate anterior)viata noastra sexuala s-a schimbat,libera de inhibitii si de dorinte ascunse neimplinite.Cum toata lumea vorbea de "turismul sexual asiatic",am pleacat in concediu in Thailanda,mai precis in Pattaya,leaganul sexului(platit)In avion,ma gandeam-Ina la fel-la orgiile ce ne asteapta.
Am ajuns seara,hotel super lux,cina grozava pe malul marii,apoi ne-am retras in apartamentul nostru,la un pahar si cu gandul sa dam un tur a doua zi.Pe o masuta,pliante ale localurilor de noapte din oras,cu poze de fete adolescentine si asa numitii "lady-boy",baieti cu aspect de femei(frumoase),de nici nu ziceai ca au o scula in chiloti.Ne-am excitat imediat si am trimis-o pe Ina pe terasa,sa vada marea,dar numai in pantofi cu toc inalt si cu bucile cat mai departate,sprijinita in coate de balustrada.Eu imi savuram paharul,stiam ca Inei Ii place sa fie privita si ca nu va trece mult pana pizda i se va deschide,uda,numai buna de pula.Am luat cordonul halatului si I-am legat mainile Inei de balustrada,departandu-i picioarele cat am putut.Halatul desfacut a scos la iveala o pula in erectie,mai ca nu mi-o recunosteam.IIn genunchi,am inceput sa ling sucul ce aproape se scurgea din pizda Inei,curul ,obisnuit sa ia pula,s-a deschis si el in asteptare,asa ca am sarit peste preludiu si I-am infipt pula in cur.Ina savura momentul,privind trecatorii de pe alee.N-am rezistat prea mult si am terminat in ea.
Eram satisfacut,Ina nu,bineinteles.Din pacate,dupa cativa ani de convietuire comoditatea omoara sexul,asa ca m-am intins in pat,cu gandul la somn.
Ina a iesit dela dus,din privirile ei era clar ca avea chef de pula.
"M-as fute in draci"zice Ina,"dar daca tu n-ai chef,hai sa tragem pe dreapta."
Ne-am culcat,Ina se tot foia langa mine.Prin minte imi treceau pozele cu asiaticele,n-aveam insa chef de sex cu Ina,dar nici somnul nu venea.
"Nu poti sa dormi nici tu?" intraeba Ina,hai sa dam o tura,poate...Iti vine"inspiratia"
Oricum,in Pattaya,noaptea era la inceput,asa ca ne-am imbracat si am iesit.
Intr-adevar,orasul pulsa de viata,baruri,restaurante si,peste tot,fete foarte tinere care se ofereau pentru 50-100 de dolari.
Am intrat intr-un bar cu show,o multime de fete pe scena dansau lasciv,frumoase foc.Doua fete s-au asezat la masa noastra,cerand permisiunea,am vazut ochii Inei sclipind,stiam ca Ii plac fetele."Ti-ar place?"intreaba Ina ironic,"sau tot la somn ti-e gandul?"N-am raspuns,era inutil,am intrebat insa un ospatar cum se procedeaza cu fetele,cat costa etc."Le puteti lua pe amandoua pe 100 de dolari,dar stiti...sunt lady-boy...
Ma gandeam la figura Inei cand o sa vada "marfa" de aproape,am luat fetele si am plecat spre hotel,sub tirul ironic al Inei:"poti sa le-o tragi cat vrei,dar ma futi si pe mine odata cu ele!!!"Eu zambeam in sinea mea...stiti voi de ce!
Ina le sorbea din priviri pe fete,se bucura la gandul ca o sa le poata linge si sa fie si ea linsa in voie si inca de doua deodata.
Am intrat in camera,am scos sticla de Dimple din valiza,am servit pe toti cu gheata din belsug si am inceput sa bem.Ina s-a schimbat in tinuta ei de sex"sa doboare concurenta",ciorapi rosii,pantofi rosii cu toc de sticla,bikini si sutien din fasii de latex negru..."Fetele" au ramas cu gura cascata,eu asteptam cu nerabdare urmarea."Hai sa impartim pi...