Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Barcelona
Autor : crissto - 2022-12-02
Citita de 6487 ori - Nota 3.86 (66 voturi)
Iarna de dinaintea pandemiei. Parca presimteam ca urmeaza sa se intample ceva. Privindu-ma in oglinda ma gandeam ca e cazul sa plec intr-o excursie. De data asta aleg sa merg in Spania. Aleg Barcelona. Imi cumpar bilet de avion si iata-ma ajuns.

Era inceputul lunii martie. Orasul era destul de liber. Am ales un hotel pe Paseig Garcia. Era un hotel nou, frumos. Personal vesel si tanar. Avionul ajunsese dimineata, asa ca pana imi luam camera mai aveam ceva de asteptat. Eram totusi obosit si simteam nevoia unui dus. Am lasat bagajele la receptie si mi-am luat o cafea. Stateam si ma gandeam cum sa fac. Sa merg sa ma plimb sau sa stau in receptie pana imi fac un dus.

Pana la urma am plecat sa ma plimb. Spre pranz am intrat la un restaurant sa mananc. Am comandat o sticla de vin si am iesit sa fumez o tigara. Dupa mine iese un cuplu de francezi. Isi aprind si ei o tigara. Intram in vorba. Erau in vacanta si stateau toata saptamana ca si mine. Ea era o tipa satena, dezinvolta, sani micuti, satena, ochi verzi. El un multaru, mai mult negru, 1.75 si destul de masiv (cred ca avea peste 110 kg).

Am vorbit, am povestit. Apoi am intrat sa mananc. M-am asezat la masa si in cateva minute m-am trezit cu ei ca se aseaza la masa cu mine. Ma intreaba daca ma deranjeaza. Vesel le spun ca nu. Am petrecut pana spre dupa amiza. Apoi am plecat la hotel. Facusem schimb de telefon. Spre seara am primit mesaj de la ei ca vor trece sa ma ia la club. Am vrut sa refuz, dar pana la urma am acceptat.

Am ajuns in club spre ora 23,00. Am baut, am dansat, am ras. Se facuse 4 dimineata. Eram toti 3 foarte veseli. Spre 5 dimineata am chemat un taxi. Cand sa ma urc ei s-au urcat in masina cu mine si au dat adresa hotelului lor. Nu am zis nimic. Ma gandeam ca ii las pe ei si apoi merg spre hotelul meu. Eram destul de ametit si ma cam ajunsese oboseala. Cand am ajuns ei au platit, m-au prins de mana si au zis ca trebuie sa bem o cafea si un pahar de vin sa ne revenim. Am urcat in camera lor. Au deschis o sticla de sampanie, au pus in pahare si s-au scuzat ca vor sa se faca comozi. Am arams la masa in camera. Ei intrasera la baie. El a iesit primul. Era gol si a venit spre pat. Fara sa vreau l-am privit si am ramas putin socat. Era prima data cand vedeam un negru gol, dar si prima data cand vedeam un penis imens. Cred ca avea aproape 20 cm in stare fleasca. Si parea destul de gros, cu un cap ce parea un pumn. Cred ca am ramas blocat privind, caci m-am trezit cu el aproape de mine intrebandu-ma daca imi place.

Incurcat am incercat sa raspund ceva si am vrut sa plec. A zis sa stau pana iese si Isabelle din baie. Nu a terminat bine de spus ca iese si Isabelle goala. Era superba. Avea niste sani mici, dar perfecti. Si ochii, ochii erau superbi. O priveam si ma intrebam oare nu o doare cand fac sex, ea fiind atat de firava si mica.

- Iti place de bijuteria lui Mahmud? O aud pe ea vorbindu-mi si zambind.

- Nu, te asteptam ca asa a zis Mahmud, dar eu o sa ma retrag acum.

Ea zambind nu zice nimic, se apropie de mine, ma ia in brate si ma saruta. Limba ei se juca cu limba mea. Mana ei mica mi se strecurase deja in pantaloni si imi scosese penisul afara. Era deja tare. S-a aplecat si a inceput sa ma suga. Mahmud isi freca pula imensa ce incepea sa capete dimensiuni.

- Sa stii ca eu am o problema. Am pula imensa dar ejaculez si foarte greu. Sper ca vei rezista la ce urmeaza. Si incepe sa rada.

Vreau sa ma retrag. Dar Mahmud imi pune mana pe umar destul de ferm. Era fost luptator si am simtit cum ma strange. Nici eu nu ma pot plange ca sunt un tip firav, iar varsta isi pusese amprenta putin pe kg mele, dar la forta transmisa nu am putut sa raspund decat ramandn nemiscat.

Isabelle ma sugea, se juca cu limba pe coaiele mele. Eram deja fara pantaloni si pula o aveam in gura ei adanc infipta, iar mana ei mica se juca cu coaiele mele si imi masa usor anusul. Era o senzatie noua pentru mine.

Mahmud devenise imens. Cred ca pula lui puteam spune ca era trecuta de 20 cm si imens de groasa. Il vad cum o prinde cu mana si o aseaza intre labiile Isabellei. Se opreste. Ea geme si sta nemiscata. Pula mea se freca de fata ei in timp ce priveam atent daca intra pula aceea imensa sau nu. Apoi, Mahmud se impinge brusc. Ea tipa scurt si el nu se opreste. Burta lui se loveste de fesele ei. A itnrat tot din prima. O priveam. Ii curgeau lacrimile dar parea ca ii place. Dupa cateva minute cred ca se obisnuise ca incepe sa geama si sa ma suga. El impingea in ea din ce in ce mai puternic. A futut-o cred ca o jumatate de ora in pozitia asta. Ea tremura si devenise o carpa in bratele lui. Nu ma mai sugea demult. Eu doar stateam si ii priveam. El a ridicat-o si a intins-o pe pat. I-a ridicat picioarele pe burta lui si a inceput sa o futa. Priveam cum ramane larga de fiecare data cand el iese din ea. Dupa un timp ea a inceput sa urle. A avut un orgasm intens. Cred ca a lesinta pentru cateva secunde. El a iesti din ea si il priveam. Eram ingrozit la propriu de ce pula imensa vedeam. Cred ca eram intr-o stare ciudata. El a zambit.

- Iti place? Vrei si tu sa o futi? Si m-a prins de mana, m-a tras spre el si m-a impins cu gura spre pizda larga deja a Isabellei. Am inceput sa o ling, sa o sarut. Ea a tresarit si m-a prinsa de cap. M-a privit, mi-a zambit si m-a ridicat spre ea. Ma saruta si s-a apropiat de urechea mea si mi-a soptit sa stau linistit ca o sa fie bine. Atunci am simtit mainile lui ferme pe fundul meu. Am vrut sa ma retrag dar ea m-a sarutat prinzandu-mi buzele cu dintii, iar el m-a tinut ferm. Un deget deja se insinua in anusul meu. Avea ceva crema cred pe deget. Era rece, dar m-a relaxat destul de repede. In cateva miscari am simtit capul pulii lui la intrarea in anusul meu. Am vrut sa ma retrag dar nu puteam, Isabella muscandu-ma de fiecare data cand vroiam sa ma retrag. A impins. Incet. Ma durea. Il simteam cum intra. Atunci am urlat, moment in care el s-a infipt brusc in mine. Intrase tot. A inceput sa ma futa violent. Cred ca m-a futut ceva timp. Nu pot spune daca a fost placere sau nu, doar ca in momentul in care s-a infipt in mine si a ejaculat l-am auzit cum urla de placere. A ejaculat abundent. M-a umplut la propriu de sperma. ...