Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEForumchatcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Amintiri de la mare
Autor : namur - 2018-01-09
Citita de 5082 ori - Nota 5.04 (24 voturi)
Dupa cum am scris intr-un comment la o postare a lui "sisi-orade", sunt gay si pe timpul comunistilor gaseai pula daca stiai cum si unde sa cauti.
Ceea ce va povestesc acum s-a petrecut in anul 1980. Eram casatorit de vreo doi ani si in prima vara dupa ce ne-am casatorit am mers cu un grup de prieteni la mare la Eforie Sud.
Ne-am cazat la un machedon si fiecare cuplu aveam camera noastra, doar baia era comuna.
Eu fiind gay de cand ma stiam, cu atractie catre barbati, imediat mi-a cazut cu tronc unul din prieteni.
Poate o sa ma intrebati, daca eram gay, in limbajul de atunci homosexual, de ce m-am mai casatorit. Trebuia sa salvez aparentele, pentru ca daca te ginea militia sau securitatea, o incurcai rau de tot. Nu numai ca te bagau la puscarie unde erai futut de toate ragaliile din puscarie, dar inainte de asta erai futut de militieni si securisti pana se saturau ei. Asa ca proaspat casatorit, eram si eu in randul lumii, dar cu ochii dupa barbati.
Tipul pe care pusesem ochii se numea Vasile, dar noi ii ziceam Lica. Dupa plaje ne duceam la dusuri si ne spalam de sarea depusa pe noi si inghiteam in sec cand ii vedeam pula care abia se vedea din floci. El a observat ca ma uitam cam des la pula lui si intr-o seara, dupa ce am mancat, am ramas doar eu cu el la masa cu cateva beri in fata discutand.
- Ia zi si mie mai Gabi, de ce tot te uiti la pula mea cand facem dus? Esti pe invers?
M-am inrosit si am incercat sa schimb discutia.
- Lasa, lasa, hai raspunde la ce te-am intrebat!
- Nnnu... ce tot zici acolo...?
- Hai da-o-ncolo, ca suntem doar intre patru ochi, mie poti sa-mi zici! Vezi ca esti rosu tot?
Eu taceam cu ochii plecati. El atunci imi ia mana si mi-o pune pe sortul lui in care abia mai incapea pula, de sculata ce era.
M-am uitat atunci in ochii lui si a clipit semnificativ.
- Hai cu mine la baie, imi zice.
M-am dus cu el si s-a dezbracat de sort ramanand complet gol. Din tufa neagra de floci iesea cogeamite pula, de m-am mirat stiind ca alta data abia se vedea. M-a apasat pe umeri si m-am asezat in genunchi luandu-i pula in gura. I-am facut un oral, ca abia se mai tinea pe picioare cand am terminat. De-atunci, cat am stat la mare , doua saptamani, gaseam ocazia sa fim singuri si sa ne bucuram de clipe fericite.
In vara urmatoare, am hotarat sa mergem singuri, adica numai eu cu sotia. Ne-am dus tot la machedonul unde fusesem cu o vara inainte. Dar era epidemie de holera si particularii nu mai aveau voie sa inchirieze camere la turisti. Dezamagiti, ne-am dus la agentia locala sa vedem ce posibilitati avem. Spre norocul nostru, am fost cazati la Hotel"Ancora" la un pret foarte accesibil datorita penuriei de turisti care renuntasera de frica holerei. Hotel bine situat pe malul marii, facand parte dint-o serie de hoteluri de acelasi tip, astazi incadrandu-se la ctegoria ****!
In hotelul de langa noi erau cazati un grup de studenti cehi. Ii remarcasem pentru ca pe plaje erau foarte veseli si unii chiar foarte sexy. In camera la noi, vorbeam cu sotia despre ei si am vazut ca si ei ii placeau. Cu gandul la ei, imi luam sotia la pula, doar astfel mi se scula.
In plimbarile pe care le faceam, vedeam la tarabagiii care vindeau diverse obiecte si niste cochilii mari de melci. Intreband, am aflat ca erau azvarlite noaptea de valurile marii pe plaja de unde erau culese in zori de ei. Seara la culcare, i-am zis sotiei ca dimineata ma duc si eu pe plaja sa culeg cochilii de melci.
- Du-te, eu nu merg! Dimineata e somnul cel mai dulce!
Pe la trei dimineata am isit din hotel si am coborat pe plaja. Era inaca intuneric si orbecaiam singur in clipocitul valurilor. Deodata o lumina ma orbi. Doi militari in termen de la graniceri patrulau pe plaja, insotiti de un caine.
- Buna dimineata! Ce faci dumneata la ora asta aici?
Cam speriat, am inceput sa ma balbai si am incercat sa le explic pentru ce eram pe plaja la ora aia.
Ii vedeam ca se freaca la pula peste pantalonii de militar, dar fara sa ma gandesc la ce ar urma, asa de timorat eram.
- Ca sa nu te ducem la post, vrem sa ne sugi pula!
- Vai de mine, nu se poate, va rog sa ma iertati, nu mai fac... am inceput eu sa ma rog de ei. Cu toata atractia mea pentru barbati, in momentul ala eram foarte speriat.
- Nu vrei, il punem pe Lup sa te hartaneasca! Cainele incepuse sa dea din coada cand si-a auzit numele.
In timp ce unul tinea cainele, celalalt si-a dat pantalonii jos si mi-a pus in fata dita-mai pula sculata, belita, care astepta sa fie luata in gura. Am luat-o in gura putin, dar militarul m-a tras de cap si mi-a infipt pula in gat. Eram cu nasul in floci si aspiram mirosul de pula in timp ce capul pulii imi juca in gat. Ma inecam, ma mai lasa putin sa respir si iar mi-o indesa in gat. Noroc ca si-a dat drumul repede si am rasuflat usurat, dar ma astepta celalalt cu pula gat pregatita. Aceeasi procedura si am zis ca gata, am scapat.
Dar baietii mi-au cerut ca in dimineata urmatoare sa ma prezint cu sotia, ca daca nu, vor veni la hotel si ma vor aresta. Deja imi luase toate datele si eram la cheremul lor.
Fara melci, destul de suparat ca nu stiam cum sa-mi conving sotia sa vina cu mine in dimineata urmatoare, am ajuns la hotel si m-am culcat. M-am trezit cu pula in gura sotiei care imi facea felatie. I-am dat portia de laptic dupa care s-a asezat cu pizda pe gura mea sa ma revansez.
Dupa ce-am venit de la masa de dimineata, pe plaja am discutat ceea ce ma rodea: sa vina si ea maine dimineata, poate e mai norocoasa.
In dimineata urmatoare am fost pe plaja. Peste vreo cinci minute, langa noi a oprit un "GAZ" al armatei din care a coborat un ofiter si patru militari, doi din ei fiind cei dib dimineata trecuta.
Dupa cateva jocuri de culise, ca ne aresteaza, ca ne duce la post, ofiterul i-a zis sotiei ca daca vrem sa scapam, trebuie sa stea la pula la toti cinci. Ma ateptam ca sotia sa vocifereze, sa se impotriveasca, da de unde! Parca ii citeam bucuria in priviri. S-a urcat in masina cu ofiterul, eu ramanand cu cei patru militari care aveau toti pantalonii lasati si ma asteptau cu pulele sculate. In timp ce le lingeam pulele pe rand, vedeam cum se zgaltaie masina, semn ca sotia mea se bucura din plin de pula ofiterului.
Dupa zece minute acesta a coborat cu pula atarnand din care inca se mai scurgea fire albe de sperma, zicandu-le celorlalti:
- Hai, inca doi, ca doamna o ia si sus si jos! Tu, se adresa el catre mine, vino si-mi curata pula!
Stiam ce inseamna, asa ca m-am lasat in genunchi in fata lui si i-am luat pula in gura, lingand-o si sugand-o.
- Si coaiele, ma atentiona ofiterul.
Le-am luat la lins si la supt, pe limba simtind parul de pe ele.
Dupa vreo douazeci de minute, coboara si cei doi, urmand ca sa urce in masina ceilalti doi. Ofiterul se duse si cu lanterna lumina o clipa interiorul masinii. Se intoarse catre mine si zise:
- Du-te si fa curatenie in pizda nevesti-ti!
M-am urcat in masina si sotia era cracita, in pielea goala. Din pizda ii curgea spuma alba lasata de ofiter si cei doi militari. Am lins-o toata si am coborat, dupa mine intrand ceilalti doi. Eu am lins si pulele celor doi care fusesera inainte si asteptam acum sa coboare si ceilalti. Dupa ce am lins si pulele ultimilor doi, sotia a coborat din masina de parca era deselata, asa se misca.
- Sper sa nu mai cautati scoici noaptea, ne zise ofiterul, la care ceilalti patru incepura sa rada.
Am ajuns la hotel, unde sotia a facut un dus prelungit.
- Ce parere ai de ce ni s-a intamplat, o intreb.
- Dupa cum trebuie sa te trag eu de pula sa ma futi, asta a fost ca o ploaie la un pamant insetat imi zise ea.
Intr-adevar, cam asa era, pentru ca eu trebuia sa ma gandesc la un barbat ca sa mi se scoale pula. Im faceam datoria de baebat, dar nu la cotele asteptate de ea.
Pe plaja, ne imprietenisem cu studentii cehi. Ne intelegeam prin semne, dar ne des...