Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataO noapte furtunoasa
Autor : io_jamal - 2019-11-07
Citita de 10215 ori - Nota 7.81 (31 voturi)
Cum fiecare avem iubiri neimplinite asa am avut si eu cateva, dar una din ele m-a marcat cel mai mult (intr-un mod placut). Totul a inceput intr-o multinationala cand o companie straina a achizitionat pachetul majoritar si au venit cu schimbari de personal (concedieri, persoane mutate dintr-un departament in altul etc). Asa l-am cunoscut pe Emil, un tip timid cu ochii albastri, slabut si foarte profi la locul de munca.
Departamentele noastre au inceput sa colaboreze si el era una din persoanele cu care colaboram direct. Am inceput cu glumite, pe urma cu apropouri era un joc de-a soarecele si pisica. Am aflat ca are iubita, dar imi placea sa flirtez cu el si cum trecea timpul imi doream tot mai mult de la el. Inevitabilul s-a intamplat, ne-am intalnit la un suc ca niste colegi dar seara s-a inchieiat cu o partida de sex de povestit nepotilor (glumesc ca o sa le povestesc asa ceva).
Si uite asa am devenit amanta indragostita pana peste cap iar de dragul iubirii pe care o purtam m-am complacut cu asta. Timpul a trecut (vreo 10 ani), el s-a insurat, a divortat, a mai avut relatii dar pe mine nu m-a privit niciodata ca o potentiala iubita ci doar ca o prietena cu beneficii. Am facut cu el tot ce ne-a trecut prin cap, sex peste tot, sex in 3, in 4 swing, cam tot ce ne doream in materie de sex s-a implinit si asta cred ca ne-a tinut aproape unul de altul si am continuat sa fiu vesnica amanta.

In aceasta vara am zis ca imi fac ordine in viata si voi pune punct relatiei mele cu Emil dar nu inainte sa avem o ultima noapte de dragoste (din partea mea, din partea lui doar sex).

Era intr-o zi de vineri si cum aveam program scurt la munca am zis ca trec printr-un magazin de telefoane sa vad ce modele mai sunt ca actualul incepea sa imi faca figuri. Cum sunt anti-tehnologie si Emil imi este prieten de nadejde cand am nevoi nu doar sexuale il sunt pe el sa imi recomande unul.
Ne hotaram asupra unui telefon mai performant sa tina beteria si sa faca poze misto, cam asta ma interesa pe mine pe urma stam la povesti. Aflu ca este intr-o delegatie in Mangalia pentru inca o saptamana, ca este singur iar in weekend vrea sa mearga in Vama sa agate ceva, daca nu cel putin sa se distreze. Ne luam la revedere cu weekend placut, bla bla bla si inchidem.
In gand mi-am zis “Da”acum ori niciodata. Fug acasa, fac un dus, ma sui in masina si plec spre mare cu gandul sa il prind pana ajunge in Vama. Pe la Fetesti pun melodia de la Vama Veche si fredonam melodia “Vara Asta” si ii trimit lui Emil un mesaj vocal pe whats app cu ea sa il pun pe ganduri, dar nu reactioneaza cum m-am asteptat si imi zice ca imi trimite si el la noapte de la Stuf ca sigur o pune DJ-ul.
Ajung la hotel, parchez masina si ma duc la receptie cu gandul sa il sun sa coboare, eram curioasa sa vad daca ma crede, dar cand am ajuns receptionera ma intreaba cu ce ma poate ajuta, ii povestesc ca am venit sa ii fac o surpriza prietenului meu care este cazat acolo si vreau sa il sun sa coboare.
- Nu vrei sa ii faci o surpriza, nu iti pot da o cartela dar iti pot zice la ce camera este cazat?
- Cum sa nu, dar nu credeam ca imi puteti spune.
- Teoretic nu pot, dar te-am vazut asa draguta si cum sunt o romantica incurabila vreau sa te ajut.
- Multumesc mult si raman datoare.
Imi zice numarul camerei, ajung la usa bat de 2 ori si se aude din camera niste mormaituri. Imi deschide usa numai in boxeri cu fata mai mult adormita decat treza si ramane cu gura cascata.
- Ce cauti aici, ti-ai luat telefon cu teleportare?
- Surprizaaaaaaaa
Ii sar in brate si il sarut, ma prinde de fund si ma lipeste de perete, iar cu piciorul tranteste usa.
- Stai, stai ca am bagajul afara.
Imi ia bagajul, ne mai sarutam putin si imi zice ca vrea sa iesim sa mancam pe urma sa mergem putin totusi in Vama ca in Mangalia este plictisitor seara.
Fac un dus rapid, ma imbrac intr-o rochita lejera cu sandale cu toc destul de inalt, dar m-a cam desumflat cand mi-a zis ca mergem dupa ce mancam direct in Vama si nu mai trecem prin camera, asa ca mi-am luat tenesi gentuta si am plecat.

Ajungem in Vama pe la 11 noaptea cand distractia era in toi, colindam Vama dintr-un colt in celalt, oprindu-ne cate putin la fiecare club. Eu nu am baut decat un pahar de alcool, pentru ca ne trebuia un sofer la intoarcere si am zis ca daca sunt fata la volan si ma opreste politia poate scap mai usor.
Pe la 2 incepusem sa obosesc de la atata dans, voiam sa beau un pahar de vin si ii zic lui Emil ca lasam masina in Vama si mergem cu taxi pana in Mangalia.
- Mai bine hai sa luam niste vin si mergem pe plaja la hotel ca oricum suntem cam oboisti si recuperam maine seara daca mai avem chef.
Am luat 2 sticle de vin, am mers la hotel sa imi las geanta si sa desfacem sticle de vin. La receptie nu mai era domnisoara de mai devreme, dar colegul ei ne-a ajuta cu un tirbuson , i-am oferit si lui un pahar de vin, dar ne-a refuzat politicos ca este in timpul serviciului.

Am ajuns pe plaja cu o sticla de vin si 2 pahare, ne-am plimbat putin pana la un ponton cu stabilopozi. In capatul pontonului era destul de intuneric si ne-am hotarat sa mergem acolo sa avem putina intimitate.

Ciocnim cate un pahar de vin si incepem sa vorbim despre viata, munca, relatii etc. Se indinde spre mine sa ma sarute, ma feresc si ma ridic in picioare las paharul pe piatra lanaga noi si urc in poala lui. Incepe...