Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Bunicul meu
Autor : Dadad - 2017-04-06
Citita de 42340 ori - Nota 4.94 (71 voturi)
Buna ziua,

Ma numesc Diana,am 23 de ani, am ochii capruii, sanii mari , picioare lungi , fundul stil brazilianca ,parul lung si buzele carnoase ..vreau sa va povestesc ce am patit vara trecuta cand am fost in vizita la bunicii meu la tara. Nu m-am gandit cat de frumoasa o sa imi fie vara si vacanta dar se pare ca am petrecut la maxim ... Sa incepem povestea!!!
In luna August m.am hotarat sa imi iau o vancanta si sa merg intr.un loc linistit sa pot sa ma relaxez ... M.am urcat in masina ,am condus pana la tara unde ma astepta bunica mea Liliana si bunicul meu Marian. Am fost primita cum se cuvine , mancare , dulciuri , cameara cea mai buna , patul cel mai bun , tot ce aveau ei mai bun au pus la bataie pt vizita mea... am stat pana seara tarziu de vorba cu ei si la un moment dat am stabit sa ne ducem sa dormim pt ca in ziua urmatoare bunica mea se duce la o vecina sa o ajute sa faca ceva iar bunicul ramane acasa cu mine .... Pana aici totul pare cat se poate de in regula... M.am trezit pe la ora 8 jumatate a doua zi .. Pe masa din bucatarie ma astepta deja micul dejun ... dupa ce am terminat de mancat m.am dus la baie pt a imi face un dus si pentru a ma pregatii sa ma duc sa fac plaja pe dealul din spatele casei... cand am iesit din dus si ma stergeam cu prosopul , bunicul meu a intrat peste mine si m.a vazut goala ... am ramas amandoi stana de piatra si mi.am aruncat privirea spre pula bunicului meu care i se marise dintr.o data in pantaloni si nu era prea mica... cand a observat ca eu mi.am fixat privirea spre pula lui, si.a cerut scuze si a iesit din baie... eu am ramas cateva secunde pe ganduri si am realizat ca nu am avut nici o reactie , din contra am stat si m.am holbat la pula bunicului meu... trecand peste acest incident , mi.am vazut de treaba in continuare ... Mi.am luat telefonul mobil, castile o patura pentru a ma intinde la plaja pe ea ,ochelarii de soare , uleiul de plaja si evident m.am imbracat in costumul de baie care imi scotea la iveala partile bine conturate ale trupului meu... am ajuns pe deal unde mi.am intins patura si uitandu.ma in jur am vazut ca la cativa metrii bunicul meu planta ceva ... era un tip destul de atletic chiar daca avea 59 de ani arata foarte bine ... sunt sigura ca m.a observat... m.am aplecat sa imi caut uleiul si m.am uitat spre el sa vad daca ma priveste stand in pozitia aia si nu l.am mai vazut... m.am uns cu ulei si m.am asezat la soare... simteat totusi ca sunt privita dar nu il mai vedeam pe bunicul meu... dupa cateva minute bune m.am gandit ca daca tot nu il vad imi dau sutienul de la costul de baie jos sa ma bronzez frumos fara alte urme...cand sa m.am intins inapoi pe patutura a m simtit ca ma mangaie ceva pe picior... Era bunicul meu care isi freca pula exact in fata mea... L.am intrebat ce face si mi.a raspuns : Am vazut ca ma vrei si cum o privesti , suntem doar noi doi, bunica ta Lili nu se intoarce prea curand iar aici nu ne poate vedea nimeni ... Cand a terminat de rostit ultimul nu a mai stat pe ganduri si si.a scos pula din pantaloni vazand.o in toata splendoarea ei . Ma luat de par si mi.a bagat cu gura in pula lui... nu am stat pe ganduri si am ingeput sa o sug stand in genunghi in fata lui.. o sugeam cum stiam eu mai bine si de ce ma auzea ca ma inec cu ea daia ma lua de cap si ma facea sa ma scufund si mai tare .... ii sugeam pula si din cand in cand ii lingeam coaiele care stiam ca trebuiesc gadilate bine pt am da sperma mult dorita dar ca sa ajung la sperma trebuia sa...