Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataO ultimă noapte cu Mihai
Autor : themaster2 - 2022-06-16
Citita de 5935 ori - Nota 7.82 (67 voturi)
După ce am terminat primul an de facultate, am mers la mare, sărbătorind faptul că am reușit să scap fără nicio restanță. Muzică bună, valurile, nisipul, totul era absolut minunat. Chiar simțeam că am ajuns într-un loc de vis. Îmi dezinstalasem Grindrul, nu voiam să mai cunosc pe nimeni după experiența nu prea plăcută cu Sebastian, și voiam, pur și simplu, să mă bucur de această scurtă vacanță. Toamna se apropia cu pași repezi, iar eu nu aveam încă niciun viitor în față. Nu știam ce o să fac mai departe, iar cel mai trist lucru e că nu aveam cui să-i spun toate astea. Eram foarte singur. Seara, am rămas singur pe nisip, privind valurile întunecate. Dacă aș fi murit în acel moment, nu aș fi regretat nicio secundă. Toată contemplarea mea a fost însă întreruptă de un tânăr îmbrăcat într-un hanorac negru, în pantaloni scurți și desculță, cu o bere în mână care se apropie de mine. Din cauza distanței, nu îl recunosc de la bun început, mai ales că are și o glugă pe cap, așa că nu mică mi-a fost surpriza să constat că tânărul care se așează pe plajă lângă mine e chiar Mihai.

Îmi amintesc și acum ultima seară în care l-am văzut. Banii pe care mi i-a aruncat în față, blugii negrii pe care îi purta, telefonul pe care i l-a dat Ramonei la nici 5 minute după ce și-a dat drumul pe mine. În urmă cu doar câteva săptămâni, aș fi dat orice să-l revăd din nou, dar acum, ciudat, îmi era teamă să vorbesc cu el. Eram în sfârșit bine, eram împăcat cu mine însumi. De ce a trebuit să apară din nou în viața mea? De ce nu a plecat în acea seară definitiv? Nici eu, nici el nu am scos un cuvânt minute bune, uitându-ne unul spre celălalt pe furiș, dar amândoi privind valurile și stelul înstelat. După ceva timp, el este cel care începe discuția:

- Ce mai faci? Ești bine?

Nu eram bine, nu acum că l-am văzut din nou. O parte din mine îmi spunea să mă ridic și să plec, însă o altă parte îmi spunea să rămân și să mă mai uit în ochii lui o singură dată, măcar odată.

- Sunt bine. Tu ce faci?

Mi-a povestit că el și Ramona s-au mutat în Constanța, la familia ei. Urmează să se căsătorească în toamnă. Sunt fericiți, sau cel puțin așa lasă impresia. Îi spun că și eu am terminat primul an la facultate și că îmi caut o slujbă, deoarece voi avea nevoie de bani pentru noul an universitar, din moment ce mama a încetat să mă mai ajute financiar. Apoi vorbim tot felul de nimicuri despre profesori și ceilalți colegi. La un moment dat, se întinde pe spate, își pune mâinile sub cap, privește cerul și îmi spune, fără să se uite la mine, că i-a fost dor de mine. Atunci am simțit că mor, îmi venea să sar pe el și să-l pup peste tot, îmi venea să râd necontrolat, să alerg pe plajă și să strig că și mie mi-a fost dor de el. Dar nu am făcut nimic din toate astea. M-am uitat la el și l-am întrebat dacă i-a spus Ramonei de noaptea petrecută împreună. Bineînțeles că răspunsul a fost: Nu.

Mă văzuse în urmă cu câteva ore pe plajă și nu îi venise să creadă că sunt eu cu adevărat. Într-adevăr, din cauza nopții petrecute împreună a plecat de la facultate, deoarece nu voia ca vreodată să se afle de ceea ce făcusem în cămin.

- Sper ca tu și Ramona să fiți fericiți. Eu trebuie să plec. Mâine dimineață trebuie să mă trezesc devreme.
- Nu pleca încă, îmi spune Mihai. Petrece noaptea asta cu mine. O ultimă noapte împreună, apoi putem să nu mai vorbim niciodată. Chiar îmi e foarte dor de tine, de buzele tale, de gura ta.

Nu puteam să fac asta. Chiar nu era corect, nu știam dacă e adevărat ceea ce spune sau își bate joc de mine. Mă ridic și mă pregătesc să plec, dar atunci mă ia de mână, mă trage spre el și mă sărută cu putere. Eram singuri pe plajă, valurile erau tot mai liniștite, stelele luminau tot mai aprins, iar Mihai mă săruta tot mai puternic. Buzele lui aveau gust incredibil.

- Chiar trebuie să plec.
- Nu în seara asta. În seara asta îți voi arăta Paradisul din nou.

Mă sărută încă odată, apoi își dă pantalonii scurți jos, se eliberează și de hanorac, rămânând doar în boxeri în fața mea. Avea o erecție vizibilă, iar parfumul lui, combinat cu mirosul de excitație, mirosul lui de bărbat mă înnebuneau. Îl sărut ușor pe gât, apoi cobor tot mai jos, până ajung la sfârcuri. Avea puțin păr pe piept, îmi plimb limba ușor peste tot, știu că îl înnebunește asta. Vreau să-i explorez fiecare centimetru de pe corp, vreau să mă bucur de el la fel ca în prima noapte. Cobor cu limba până spre buric, și insist cu ea pe abdomen. Atunci, își pune mâinile în părul meu, mă trage de cap și mă sărută din nou cu putere, șoptindu-mi să i-o sug că deja nu mai rezistă. Îl eliberez de boxeri și în sfârșit îi revăd pula, organul la care am visat atât de mult, cea care mi-a oferit atât de multă plăcere în urmă cu câteva luni. Îmi apropii buzele și încep să o sărut franțuzește, mișcându-mi limba cât mai apăsat pe capul pulii lui.

Începe să geamă, și îmi apasă capul și mai tare spre pulă, să i-o pot cuprinde pe toată. Ținusem ochii închiși până atunci, voiam să simt fiecare senzație, dar la un moment dat îi deschid și mă uit la Mihai. Se uita la mine cu mândrie, cu o plăcere vinovată în ochi, chiar simțeam că îi place ce se întâmplă.

- Dacă te uiți așa la mine, să știi că îmi dau drumul, coaie. Fii o curvă cuminte și ține ochii închiși, că tăticul nu vrea să-ți dea sperma așa repede.

Se pune în genunchi și începe să mă fută în gât, ținându-și mâinile pe capul meu și împingându-se cu toată forța în mine. Simțeam că mai am puțin și vomit, dar era o senzație atât de excitantă. În cele din urmă, când aproape era să rămân fără aer, Mihai geme profund și își dă drumul în gura mea, frecându-și apoi coaiele și pula plină de restul de spermă de fața mea.

- Fii bun și înghite tot. Nu-mi place risipa.

Mă temeam să nu ne fi văzut cineva, dar eram în continuare doar noi doi pe plajă. Nu voiam ca noaptea să se termine, așa că îi propun lui Mihai să mergem împreună la hotelul în care m-am cazat, să mai petrecem puțin timp amândoi. E de acord. Când ajungem în cameră, îi torn un pahar cu whisky, însă îi vine o idee. Își pune puțină sare pe gât, taie o felie de lămâie și îmi spune să-i ling sarea de pe gât, apoi să beau din whisky, iar apoi să mușc din felia de lămâie. Sunt de acord, și încep să-l ling pe gât. Gustul de sare amestecat de gustul lui era o combinație năucitoare. Nu mai aveam nevoie de băutură, corpul lui era mult mai gustos, mult mai apetisant. Cu toate astea, Mihai mă îndeamnă să beau și din pahar. Băutura e foarte puternică și caut felia de lămâie, dar nu o găsesc nicăieri. Mihai zâmbește și scoate din gură felia de lămâie, punând-o între dinți.

- Hai să o muști.

Mă apropii și îl sărut, scot lămâia afară, iar acum, datorită băuturii, sării și gustului acrișor al lămâii, simt deja o stare de euforie care mă face să plutesc. Mihai mă trântește pe pat, se dezbracă complet, își freacă puțin pula, mă întoarce cu spatele, îmi ridică fundul și începe să-l scuipe, la fel ca în noaptea petrecută împreună. Ia o curea de la pantalonii mei și mă plesnește cu ea peste fund, apoi mă leagă cu ea de pat, și începe să mă penetreze cu putere. Pula lui, deși nu avea dimensiuni extraordinare, se simțea enormă în acel moment. Simțeam că fundul meu nu poate rezista, iar el se împingea tot mai cu putere în mine. La un moment dat se oprește și mă sărută pe spate, ca apoi, să se aplece și să mi-o tragă și mai tare. Gemea fără nicio rușine că l-ar putea auzi cineva, mă plesnea cu palmele peste fund, mă apuca cu mâinile de bazin și se împingea și mai tare în mine. Era stăpânul meu în seara aia, iar eu eram doar curva lui. Se apleacă, mă mușcă ușor de ureche și îmi șoptește lasciv că vrea să mă filmeze, că vrea să aibă o ultimă ...