Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

inceput de aventura
Autor : boy2boy - 2015-12-14
Citita de 7954 ori - Nota 5.46 (111 voturi)
Este prima mea povestire scrisa si postata pe un site tematic. Este o aventura si o traire aparte petrecuta cu ceva ani in urma. Sper sa va placa si sa iertati unele greseli aparute din neatentie.

Am hotarat cu cativa amici sa iesim la munte cu cortul. Ne intalnim in Gara de Nord si luam trenul in directia Brasov. Eu alaturi de Mihai, Florin si Sorin ne cunoastem din liceu, Eusebiu si Mihaela sunt amicii lui Florin. Este luna lui august, toata lumea se ingramadeste sa mearga la mare, deci trenul de la ora 6:45 spre Brasov este lejer. In compartimentul nostru nu sa mai urcat nimeni, asa ca stam relaxati. Eu sunt foarte obosit, pentru ca noaptea precedenta am fost de serviciu si am venit direct in gara. In scurt timp de la plecarea trenului din gara am atipit sprijinit cu capul pe geamul ce despartea compartimentul de coridor. Nu stiu cum a trecut timpul dar m-am trezit cu capul lui Sorin sprijinit pe umarul meu, dormea ca un copil. Sorin un adolescent la 18 ani, robust si blond. Il trezesc usor si isi cere scuze de faptul ca sa sprijinit de mine dar a argumentat: Pavel tu mi-ai facut pofta la somn, deci a trebuit sa profit de somnul adanc al tau si sa ma sprijin de tine.
Am ajuns in Brasov, Mihai a cunoscut un tip din Bixad si ne zoreste sa prindem un microbuz catre destinatia noastra. Cand am coborat din tren ploua marunt. In sinea mea ma simteam frustrat de aceasta vreme cainoasa. Cum sa iti faci cortul pe ploaie. Decidem sa continuam actiunea de a ajunge la Sfanta Ana, un lac vulcanic si un loc deosebit de a petrece cateva zile de vara. Microbuzul este arhiplin, cu greu ne facem si noi loc cu bagajele noastre voluminoase. Toti baietii avand o inaltime considerabila peste 1, 80 metri, evident stateam cocosati cu capul plecat catre oamenii ce stateau pe scaun. Sorin era langa mine, sprijinit efectiv cu tot trupul de partea mea dreapta, ii simteam respiratia efectiv in ceafa. Geamurile microbuzului erau aburite, printr-un ochi de geam mai zaream cate ceva afara. Pe soldul dreapta simt apasarea penisului lui Sorin care era destul de tare, hmm se excitase, ii simteam aerul cald in pavilionul urechii si o respiratie sacadata. Involuntar ma excit si eu, am avut noroc cu spatarul de care ma tinem ca imi masca falusul intarit. Aveam o senzatie cidata, placuta dar cu multe intrebari ce imi alergau prin minte. Tot felul de scenarii si ignorari ale unor posibile trairi. Caut sa ignor acest lucru, chit ca nu mai puteam de placere si prin misacrea creata din denivelarea de pe sosea se rasfrangea asupra mangaierii de pe sold si masajul primit de la spatar al penisului meu.
Dupa 2 ore si ceva de calvar, am ajuns in Bixad, o localitate mica din judetul Covasna. Acum la ora 12 prin ploaia ce nu se oprea parea o localitate parasita, in intersectie eram noi 5 nebuni si amicul din tren. Intram intr-o mica alimentara sa ne mai cumparam cele necesare supravietuirii in varf de munte. Vanzatoarea amabila, a intuit ca mergem la Sf. Ana si ne spus ca urca sotul ei cu tractorul catre Balvanyos si ne poate lua ca microbuzul catre statiune nu mai circula de mai bine de o luna. Hai in tractor, evident in remorca, urcam bagajul, si noi ne sprijinim de oblonul rece si unul in celalat precum niste pui de gaina prinsi de ploaie departe de mama lor. Tractoristul ne da o folie de plastic ce ne acoperim cu totii sa ne ascundem de stropii de ploaie care devenise deja reci, resimtim aerul rece din mersul tractorului. Dupa jumatate de ora, ajungem la intersectia cu soseau ce duce la lac. Ii multumim omului pentru ajutorul acordat si plecam agale pe panta drumului. Era liniste, toata lumea pastra liniste, la 2-3 metrii de mine in fata mergea Sorin, ii vedem o parte din solduri si shortul lipit de piele lui din cauza ploii. Toata lumea sa udat imediat de ploaia ce acum era mai deasa. Un gand iar a inceput sa zboare la ce sa intamplat in microbuz, la penisul lui Sorin ce parea destul de puternic si ii resimteam inca pulsatiile, acest gand deja ma excitat si mi se intarise din nou. Bermudele mele cu greu tin erectia puternica.
ridic capul si ma sperii puternic de aparitia lui Sorin brusc in jumatate de metru in fata mea, se oprise sa respire putin. Inima imi batea foarte tare si aveam emotii incredibil de mari. "Ma vazut cand imi asezam pula in sus?" " Se vede pula sculata?" De ce sa oprit si zambeste complice?" intrebari ce zburau in fractiuni de secunda. Mai fac un pas si el se alatura de mine si continuam pasii catre locul unde vom campa. Nu indraznesc sa ridic capul din asfalt, se pare ca nici el nu schita nici un gest de a ma privi, cel putin cat puteam citi cu coada ochiului. Sau poate totul se intampla in capul meu, dar, am simtit pula lui pe picior.
In padure, din cauza ploii si a norilor era intunecat, verdele copacilor era destul de inchis la culoare, nu puteam privi catre cer, ca picurii de ploaie se napusteau pe fata noastra si nu mai vedeam nimic. Pe la ora 15 si un pic am ajuns la punctul de control al rezervatiei, intrebam de un domn X ce-l recomandase tractoristul, fiind un cumnat de al lui, spre a ne spune de un loc deosebit de campare si fara prezenta ursilor. Acest X ne spune sa coboram la lac pe poteca marcata, sa evitam soseaua pentru a nu ne vedea rangerii parcului care trebuia sa urce spre punctul de acces, asta ca aveam bagaje si isi vor da seama ca vom campa pe marginea lacului si nu este voie. Dupa cateva precizari de traseu, ne spune cum sa facm focul si unde anume. Am coborat cu multe peripetii, tot terenul este alunecos, si am mai aterizat in fund, puteam spune ca aveam camuflaj si oricand ne puteam ascunde.

Am gasit locul, o poienita inconjurata de multe plante cu frunze imense si foarte inalte. Incepem sa montam repede corturile, simteam ca noaptea se asterne mei repede decat ar fi fost normal. Eu Sorin si Florin mergem la lac, undeva la 100 de metri de corturi, intram imbracati in apa sa ne spalam de noroi, apa calda, si ne simteam excelent in ea, inotam putin si iesim afara, luam poteca spre corturi zgribuliti. Aici tristete mare Eusebiu nu luase de acasa si betele de la cortul lor, ups, ce facem? un cort de 3 persoane a lui Mihai si al meu de 2 persoane. Mihai, Florin si Sorin trebuia sa ocupe pe cel de 3 persoane, Eusebiu si Mihaela pe al lor de 2 persoane si eu singur. Mihai catre mine, Pavel tu il poti lua pe Sorin, si noi ne inghesuim toti 4 la mine ca se poate si voi la tine. De ce Sorin si nu Florin sau chiar Mihai? Carnea a inceput sa fiarba si sa ma framante, noroc ca se lasase destul de rece afara si ma calma putin, dar gandurile ... Ok, ce sa mai spun, in fond era un tip simpatic si carismatic. Hotaram sa ne dezbracam afara si sa punem hainele ude peste cort si sa intram pe rand sa ne stergem si sa ne schimbam. Raman doar eu cu Sorin afara, cortul meu Quechua nu are o marchiza ca a lui Mihai, asa ca ramanem goi pusca si intru primul, imi scot prosopul, in scurt timp intra si Sorin, fara sa vrea (sau poate a vrut) ma atinge, piele lui rece ma face sa tresar, rl imi ia prosopul si incepe sa ma usuce la par prin frecari rapide, ii simt pula, de data asta moale cum se freaca de mine din agitatia stersului. Ma sterge pe spate si pe umeri, pe brate. Imi iau tricoul si ma intorc spre el, el nu isi gasea prosopul, atunci decid sa il sterg cu prosopul meu, il intreb daca il deranjeaza, da din cap ca nu. Mi sa parut normal sa ii intorc bunatatea de a ma ajuta la sters. isi apleaca capul spre mine si il sterg asemene, rapid si apasat. Imi scapa din mana prosopul si ii ating parul blond, descopar un par matosos si simt ca imi electrizeaza corpul efectiv, pula mea incepe sa creasca, nu am cum sa maschez acest aspect, Sorin statea cu capul sprijinit in pieptul meu. "Daca ma atinge inseamna ca a vazut-o si ca isi doreste sa ma simta" continui sa-l frec pe spate si pe maini, statea foarte relaxat. Pur si simplu ii simteam stare de reconfortare pe care o traieste. Arunc prosopul si ii spun sa isi ia tricoul, el da isi scutura capul si exclama " Ce bine era!". Isi traga tricoul pe el si se aseaza in fund, atunci ii observ pula adormita pe jumatate. Pentru prima dat simt o bucurie ca vad o pula care arata bine. Pot spune ca pe net, am mai vazut filme si fotografii gay. Am mai avut 2 experiente cu baieti. Dar acum era ceva aparte, isi sterge pula si picioarele si trage o pereche de boxeri pe el. Intre timp am reusit sa imi trag si eu o pereche de trening pe mine. Am aprin primusul si caldura a inceput sa-si faca prezenta. Am intins sacii de dormit si ne-am intins. Mai auzem rasete din cortul vecinilor, ce se afala la o distanta apreciabila. Sorin a adormit imediat, i-am pus o bluza de trening pe cap sa nu-l ia cu frig, ii simt parul fin si moale, il mangai putin si ma retrag, sting primusul si imi trag fermoarul la sac si adorm.
Ma trezesc brusc de vibratiile de langa mine, Sorin tremura de frig, ma uit la ceas, era 2 noaptea. Aprind din nou primusul sa fac cald, cand ma intind dupa primus, vad eticheta sacului de dormit, temperatura minima de confort 10 grade. Afara cred ca erau 5 grade pe putin, efectu umezelii amplifica si mai mult frigul. Nu mai stau pe ganduri, ma uit la tipul de fermoar si se poate uni cu sacul meu, este singura posibilitate de a rezista fara foc, asta sa nu il apuce vre-o raceala. Il trezesc, ii spun ce trebuie sa facem, el adormit pe jumatate este de acord. Ii scot din rucsac pantalonii de trening, ii trage pe el, mai ia o helanca pe el si ne bagam la somn. Cu primusul oprit in 10-15 minute sa raceste din nou. Il simt ca se lipeste de mine, adorm putin si il simt din nou ca tremura putin. Il intorc cu spatele la mine si il iau in brate. Ii simt multumirea si adoarme din nou. Inspiram un miros aparte, aerul tare de munte se amasteca cu o nuanta fina de parfum si un miros de piele curata. Brusc mi se scoala din nou. Caut incet sa o indepartez de bucile lui, dar surpriza, mana lui ma ia de fesa si ma trage inspre el. Ma las condus de el, si efectiv ma trage incet si puternic, cand ii simt corpul pe toata pula mi se incordeaza mult mai mult. Ii aud un oftat de placere. Cum imi tineam mainile stranse in jurul lui, undeva la nivelul toracelui, el imi ia o mana si o trage usor spre pula lui, care, era ...