Fantezii Erotice .ro va recomanda :
Cupluri Swinger - Matrimoniale Gay - Matrimoniale Bucuresti - Club Nudism - Travestiti Transexuali - Club Lesbiene - Sado Maso
pagina de inceputcontacttermeni si conditiiPROMOTIEcautainscriereautentificare

Fantezii erotice

Fantezii cu Incest

Voyeur&Exhibition

Fantezii Romantice / Dragoste

Fantezii cu femei sau barbati in varsta

Fantezii cu Transexuali / Travestiti

Fantezii erotice Diverse

Alte fantezii erotice

fantezii cu mama  -   neveste curve  -   profesoare  -   fantezii cu barbati  -   fantezii cu verisoare  -   sperma  -   fantezii cu matusa

Puteti citi toata fantezia doar daca va inregistrati pe FanteziiErotice.ro

Fantezie apreciataAventura din tren - Capitolul 1
Autor : OliviaSin - 2019-09-15
Citita de 10959 ori - Nota 8.24 (605 voturi)
Bună ziua, dragi cititori! Această scriere este doar o fantezie și nimic mai mult. Drept urmare, trebuie tratată ca atare. Orice asemănare cu persoane sau fapte reale este pur întâmplătoare. Pentru a evita jignirea sau ofensarea cititorilor, voi enumera câteva cuvinte cheie referitoare la conținutul textului, astfel încât să decidă fiecare dacă lectura se încadrează plăcerilor și înclinațiilor fiecăruia.
Cuvinte cheie: gay, sex oral, sex violent, deep throat, guys only, dominare, șantaj, limbaj explicit, povestire la timpul trecut și persoana I.

Aventura din tren - Capitolul 1

Peronul 3, Gara de Vest, orașul Doming, anul 1937
Era ora 20:15, iar soarele torid de vară se pregătea să apună, razele sale din ce în ce mai slabe creând un crepuscul portocaliu, aproape fantomatic, care parcă dansa cu cele două șine de tren paralele ce treceau prin fața mea și se uneau într-un punct imaginar, în depărtare. Căldura înăbușitoare, praful din aer, lipsa unei adieri de vânt, oricât de mică, și cei câțiva oameni care se plimbau agale și ilogic pe peronul gării creeau o imagine absurdă, aproape ireală, parcă desprinsă dintr-un roman rusesc din perioada antebelică - un oraș mic, sărac, pitit între două păduri de brazi și uitat de timp și lume.
Motivul pentru care mă aflam pe peronul acelei gări era o vizită de câteva săptămâni la bunicii mei, care se apropia de final. Nu mai vizitasem acel orășel de câțiva ani, iar vacanța de vară a părut un prilej bun să îi mai revăd pe părinții tatălui meu.
Faptul că așteptam trenul care să mă ducă înapoi spre casă de mai mult de 3 ore, nu mă ajuta deloc cu starea de irascibilitate pe care practic o simțeam cum îmi înșfăca gândurile și rațiunea cu o violență din ce în ce mai mare. De asemenea, îmi simțeam brațele obosite de la căratul unei valize prea mare și grea pentru constituția mea fizică - la momentul respectiv aveam 16 ani, o înălțime modestă de 161 cm, un corp destul de mărunțel care cântărea aproape 55 de kg, o musculatură slab dezvoltă și trăsături feminine (o pilozitate aproape inexistentă pe majoritatea corpului, ochi mari și albaștri, buze cărnoase și mai multe astfel de trăsături care mă făceau să fiu adeseori confundat cu o fată). Din această cauză, la școală, eram asaltat de glume și aluzii care mai de care răutăcioase, dar pe care am învățat cu timpul să le ignor cu tandrețe și eleganță.
Se făcuse deja ora 20:35. O voce răgușită și plictisită a anunțat în sfârșit că trenul urma să ajungă în 5 minute la linia 1 (singura linie funcțională de altfel în gara respectivă). În acest fel, trenul urma să plece cu o întârziere de aproximativ 200 de minute.
Reanimat de această veste bună, m-am mai uitat încă odată pe biletul meu să fiu sigur că am reținut corect datele scrise pe document - locul 13, vagonul cușetă 2, durata călătoriei 12 ore, moment în care am oftat. La revizualizarea duratei călătoriei mi s-a stins imediat avântul pe îl simțisem cu câteva momente în urmă:
- Urmează o călătorie tare lungă și plictisitoare... mi-am plâns eu singur de milă în timp ce mă îndreptam agale spre locul unde preconizam eu că se va afla vagonul 2. Speram totuși ca persoanele cu care voi împărți compartimentul să fie de treabă și decente. Cu gândul acesta în cap, am întors rapid privirea spre peron și am scanat repede persoanele care se ambalau de iminenta sosire a trenului. Am văzut doar persoane în vârstă, ponosite, obosite și plictisite de atâta așteptat în gară. Tocmai în depărtare văzusem doi bărbați care păreau mai tineri, unul dintre ei cărând în brațe o vază sau ceva de genul, dar pe care nu i-am luat în considerare ca potențiali pasageri pentru că nu manifestau interes pentru îmbarcarea în trenul care urma să sosească.
În cele din urmă, trenul a sosit, moment în care locomotiva a eliberat pe peronul gării un nor de fum de cărbune greu și dens pe care l-a diluat cu o cantitate enormă de abur provenită din mecanismul care anima întregul sistem de locomoție al mașinăriei de oțel. Confuz și tulburat de agitația spontană din jurul meu, accentuată și de gazele eliberate de tren, mi-am făcut cu greu loc printre oameni până la locul înscris pe biletul meu, chinuindu-mă cu valiza infernal de grea care părea că îmi va smulge brațul cu totul.
În sfârșit am ajuns în compartimentul meu, am împins valiza monstruoasă sub patul de jos și m-am întins pe salteaua destul de tare, dar care părea perfectă la momentul respectiv.
Nu am stat 5 minute liniștit și am auzit o bătaie în ușa compartimentului:
- Da? am răspuns eu cu o voce firavă și parcă temătoare.
Imediat, pe ușă au intrat cei doi bărbați pe care îi văzusem în capătul celălalt al peronului, înainte de a mă îmbarca în tren. Am dat să îi salut și am întins astfel mâna mea firavă și nesigură spre ei:
- Bună ziua! Mă numesc Tim. Pare că vom fi companioni în această călătorie, zic eu nesigur pe mine.
- Salut! Sunt Alex! și îmi întinde ferm mâna unul dintre ei.
Celălalt barbat a întârziat răspunsul la salut pentru că era ocupat cu așezarea vazei de proporții gigantice pe care o căra în brațe. Pentru a se elibera de greutatea din brațele sale, acesta a așezat-o tacticos pe patul meu pentru că era cel mai la îndemână loc și, în cele din urmă, îmi întinde mâna:
- Bună! Sunt Petre! Încâtat de cunoștință! zice el cu o voce destul de gravă încât tresar subtil, dar destul încât el să remarce gestul.
- Încâtat! răspund și eu cu o voce pițigăiată de emoția și fâstâceala momentului.
Urmează un moment de liniște în care cei doi își așează bagajele sub patul care se situa vis-a-vis de a-l meu, iar apoi joacă piatră-foarfecă-hârtie pentru a stabili cine va sta în patul de jos și cine în cel suprapus. Alex câștigă și alege patul de jos. Cum trenul se pusese în mișcare de mai bine de 10 minute, părea că în patul situat deasupra celui în care mă cazasem eu, nu va veni nimeni - spre ușurarea mea pentru că simțeam că deja suntem prea mulți, deși compartimentul era foarte spațios, putând să stea lejer 4 persoane în picioare în spațiul ce se regăsea între paturile suprapuse.
După câteva minute în care cei doi și-au aranjat paturile și bagajele, mi-am dat seama, cu puțină invidie, că cei doi bărbați din fața mea aveau un fizic diametral opus de a-l meu - corpuri atletice și înalte, din estimările mele pe undeva la 185-190 cm, vârsta cuprinsă între 20-25 de ani și trăsături masculine care mie îmi lipseaua aproape în totalitate.
Pierdut în momentul de analiză a celor doi, am uitat complet de vaza pusă pe patul meu. În momentul de neatenție am lovit-o din greșeală cu mână, doborând-o pe podeaua dură a trenului. Secunda următoare am urmărit cu neputință cum minunata vază s-a spart în sute de cioburi care s-au împrăștiat pe toată podeaua.
Petre a întors imediat privirea stupefiat și l-am văzut cum s-a albit la față, care imediat a început să capete nuanțe mov-roșiatice din cauza furiei resimțite. Imediat am realziat că vaza respectivă era, cel mai probabil, extrem de scumpă sau avea o valoare sentimentală mare, aspect care mi-a accentuat și mai mult starea de groază în care mă regăseam, motiv pentru care am înghețat total, incapabil să mai articulez vreun cuvânt.
După câteva zeci de secunde bune care au părut ore, am reușit să exprim o scuză patetică și total inutilă având în vedere gravitatea situației:
- Îmi pare nespus de rău! am zis eu cu o voce tremurândă. O să o achit în întregime, am continuat eu încercând să detensionez situația.
- Din păcate, cred că nici într-o sută de ani nu vei putea să achiți vaza respectivă. Este o piesă din dinastia Ming care se află la mine în familie de mai multe generații.
Vorbele lui Petre m-au lovit în moalele capului și am simțit cum toată viața se scurge din mine. Inițial, am vrut să cred, de fapt speram să glumească, dar tristețea autentică, urmată de o furie subtilă, care s-au așternut pe fața lui Petre m-au făcut să realizez că șansele ca vaza să nu fie, de fapt, un obiect de artă inestimabil, sunt destul de slabe.
- Îmi pare nespus de rău! am încercat eu să mă scuz din nou. Nici nu știu ce să fac sau să zic! am continuat eu cu o voce firavă, și cu lacrimi în ochi am început să adun atent cioburile de pe jos cu mână și să le strâng întru-un singur loc.
În tot acest timp, Alex nu a zis nimic, ci doar a privit stupefiat evenimentele ce se derulau în fața lui. Văzându-mă întins pe jos în patru labe adunând cioburile, mi-a întins o pungă în care să pun toate fragmentele vazei sparte și a început și el să mă ajute în acest proces. Următorul care ni s-a alăturat demersului de adunare a fragmentelor a fost Petre.
Eu și Alex adunam cioburile de lângă intrarea în compartiment, unde se aflau cele mai multe, fiind și locul de impact al vazei, iar Petre colecta resturile din partea opusă. În timpul acestei operațiuni mi-am dat seama că am o poziție indecentă, îndreptându-mi fundul către fața lui Petre, lucru care m-a făcut să mă rușinez și să îmi întorc privirea în spate. În momentul respectiv, l-am văzut pe Petre stând în genunchi și frecându-și pula prin pantaloni în timp ce se uita ostentativ la curul meu. Pur și simplu am rămas șocat la gestul său și am încercat să termin cât mai repede colectarea cioburilor pentru a mă ridica din poziția respectivă.
În gândul meu, ajunsesem să regret că tocmai în ziua respectivă decisesem să mă îmbrac cu o perechi de pantaloni scurți care îmi rămăseseră foarte mici și pe care îi găsisem în dulapurile cu haine vechi de la bunici. Restul hainelor mele normale erau murdare, iar la bunici nu existau condiții facile pentru a le spăla așa că am decis că le voi curăța când voi ajunge acasă.
Astfel, în momentul respectiv purtam o pereche de pantaloni scurți, extrem de strâmți și care în poziția respectivă îmi intrau în cur și îmi expuneau parțial fesele. Nu mai puteam de rușine când îmi îmaginam cum arăt. Ca să fie tacâmul complet, și toate perechile de lenjerie intimă se murdăriseră așa că în ziua respectivă nu purtam niciuna.
Când mai erau câteva cioburi de strâns și pregătit să mă ridic, am simțit o mână străină cum îmi masează puternic curul. Nu îmi venea să cred. Chiar am scos și un mic strigăt care l-a făcut pe Alex să mă întrebe dacă m-am tăiat sau ceva. De frică să nu mă vadă în ipostaza respectivă, i-am spus că am văzut câteva cioburi sub patul său și i-am indicat unde să le caute.
Masajul lui Petre a devenit și mai insistent, simțind cum degetul său mare de la mâna dreaptă îmi apasă pe gaura curului prin pantaloni, iar celelalte patru îmi masează coaiele și pula care începuse să se întărească spre surprinderea și nedumerirea mea.
Totul a durat maximum 45 de secunde, timp în care Petre și-a împins cât a putut de tare degetul mare cu tot cu pantaloni în curul meu. Nu știam cum să reacționez. Eram blocat complet. Deși mai aveam 4-5 cioburi de adunat, cred că mi-a luat mai mult de 1 minut să le adun. Pot spune că cineva a încercat să mă fută cu degetul în cur prin pantaloni.
Când Alex a anunțat colectarea ultimului fragment al vezei, ne-am ridicat cu toții în picioare și am pus toate cioburile într-o pungă. În același timp, eu încercam cât mai discret să îmi trag puțin câte puțin pantalonii din cur.
După zece minute, Petre ținea în mână o sacoșă de pânză care conținea toate cioburile vazei pe care tocmai o spărsesem, iar liniștea din compartiment devenise ucigătoare.
Încă eram puternic afectat de greșala cu vaza așa că am dat uitării rapid evenimentul în care am fost pipăit pe fund de unul dintre companionii mei pe care îl întâlnisem de mai puțin de o oră.
Așa că am continuat să îmi exprim regretul și disponibilitatea de a-mi corecta neîndemânarea:
- Fac orice să îmi răscumpăr greșeala, chiar îmi pare rău, am zis eu cu o voce aproape stinsă pentru a rupe tăcerea care efectiv mă dispera. În momentele respective, cred că m-aș fi simțit mai bine dacă țipa și urla la mine.
- Nu prea mai e nimic de făcut, a răspuns Petre descumpănit de evenimentele ce se întâmplaseră în mai puțin de jumătate de oră de la plecarea trenului din gară.
- Uite că vine și controlorul să verifice biletele, ne-a atras atenția Alex care rămăsese lângă intrarea în compartiment.
După ce controlorul ne-a verificat biletele, Alex ne-a zis că se duce două vagoane mai în față să vorbească cu un prieten care va coborî peste câteva stații. Cel mai probabil dorea să scape de tensiunea și situația aiurea din compartimentul nostru.
Astfel, în compartiment am rămas doar eu și Petre, care după câteva minute de tăcere și contemplare la ceea ce se întâmplase, mi-a zis pe un ton destul de dezinvolt și calm:
- Eu o să mă schimb în ceva mai comod pentru că am transpirat ca un porc de la căldura asta și de la tot ce s-a întâmplat în ultimele minute, făcându-mi cu ochiul într-un mod sugestiv.
- Sigur! am răspuns eu. Vrei să ies din compartiment să te las câteva minute singur? continui eu.
- Nu mă! Ce ai? Nu sunt eu genul pudic, mi-a răspuns Petre.
Ulterior am realizat și eu că întrebarea mea era destul de stupidă, dar nu mai conta. În mai puțin de 2 minute, Petre este total dezbrăcat în fața mea, fluturând o pulă imensă dacă o comparam cu a mea. Cred că avea 12-13 cm în stare flască, iar imensitatea ei m-a făcut să rămân cu ochii ațintiți asupra ei fără ca eu să îmi dau seama de acest lucru. În cap au început să îmi apară tot felul de gânduri perverse pe care nu le mai avusese niciodată - oare cât este de mare sculată, cum o simte prietena lui când o fute etc. - eram surprins de propriile mele gânduri la momentul respectiv.
Cel mai probabil, Petre a observat fascinația mea involuntară pentru pula lui pentru că nu a trecut mult timp și m-a întrebat:
- Îți place pula mea?
- Îîîîîî.... Nu..., am încercat eu să răspund, dar nu destul de rapid și nici prea convingător.
Văzând bâlbâiala și ezitarea mea, Petre a împins lucrurile și mai departe:
- Când te-am văzut cum stăteai capră, aplecat tot, mi s-a sculat imediat. Pentru că mi-ai spart vaza, ai putea face totuși ceva pentru mine, a continuat el pe un ton ferm și imperativ.
- Ce anume? am întrebat eu temător și cu o privire neștiutoare.
Petre s-a apropiat la aproximativ 30 de centimetri de mine și m-a întrebat:
- Ți-ai făcut vreodată laba? Vreau să îmi freci pula până când îmi dau drumul, ai înțeles?
- Nu pot! m-am fâstâcit eu. Nu îmi plac bărbații și nu am mai atins o altă pulă decât a mea. Îmi pare rău, dar nu pot să fac asta. Îmi este prea rușine.
- Având în vedere situația pe care ai provocat-o, nu cred că cer prea mult, a continuat Petre pe un ton care devenea agresiv.
Fără să apuc să mai gândesc sau să zic ceva, Petre mi-a cuprins mâna și mi-a pus-o pe pula lui. În condițiile situației respective, am cedat și i-am luat pula în mână, aceasta începând aproape imediat să se întărească și să se crească în mod vizibil în palma mea. Propriile emoții și sentimente au luat-o razna. Nu mai știam ce simt în momentele respective. Gândurile mele erau un amestec de frică, rușine, supărare, dar și, spre purprinderea mea, curiozitate și excitație.
Amândoi stăteam în picioare, unul în fața celuilalt, deși capul meu era la nivelul pieptului lui Petre datorită diferenței de înălțime. Din cauza emoțiilor, simțeam cum inima aproape îmi sare din piept, iar respirația mea era sacadată. Având în vedere situația rușinoasă, privirea mea era orientată spre pieptul proaspăt ras al lui Petre, simțindu-i respirația apăsată a acestuia cum îmi invadează gura și propriile nări. Nu aveam curajul să îl prives în ochi în momentele respective.
În mai puțin de un minut, pula lui Petre era sculată la maximum, iar eu, deși era o poziție mai ciudată, îi făceam laba cât puteam de repede pentru a se termina cât mai curând și să scap din situația respectivă.
În timp ce i-o frecam, am simțit un miros specific de pulă, amestecat cu un iz subtil și nu neapărat neplăcut de transpirație, lucru care mi-a provocat un tremur de excitație. În același moment am simțit cu surprindere o erecție la mine în pantaloni.
- Îți place pula mea? E mare? m-a întrebat Petre în timp ce îi făceam laba.
- Err..., m-am bâlbâit eu. Nu știu ce să zic... Da... E mult mai lungă și groasă decât a mea.
Lungimea pulii lui Petre, care depășea 25 de cm, mi se părea incredibilă, iar grosimea pe care abia puteam să o cuprind cu mâna mea, trezea emoții pe care nici nu știam că le pot experimenta - era un mix de frică și excitație care mă împiedicau să mai gândesc limpede.
- Aaaa! Ce bine este! a început să geamă Petre în timp ce i-o frecam. Pune-te în genunchi! Vreau să mi-o sugi!
- Ce? ... Stai! Nu! Nu vreau! am încercat eu să ripostez, dar fără să depun prea mult efort și dedicație.
Nu a durat 2-3 secunde că am simțit o mână pe cap și cealaltă pe umărul meu drept care mă apăsau să cad în genunchi. Forța incredibilă a lui Petre m-a determinat imediat să îngenuchez în fața pulii sculate la maximum. Din poziția asta puteam să văd foarte bine capul mare, de un mov intens, în formă de ciupercă care pulsa la fiecare câteva secunde.
- Am văzut cum te uiți la pula mea, puștiule! Șiu că o vrei, dar îți este frică și rușine să recunoști. Închide ochii și cască gura! mi-a ordonat Petre.
M-am conformat și imediat am simțit cum gura mea este invadată de pula companionului meu de călătorie. Erat atât de groasă încât mă dureau obrajii și maxilarul. A împins-o de câteva ori până când capul pulii sale mi-a atins gâtul și am simțit că mă înec, apoi și-a retras-o pentru a-mi acorda timp să respir și să îmi reglez reflexul de regurgita. A făcut asta de câteva ori, iar apoi și-a scos-o din gura mea. Uimit de ceea ce se întâmplase și de faptul că s-a oprit, mi-am deschis ochii și am văzut pula lui deasupra feței mele cum pulsa, iar de pe capul acesteia se prelingea un fir de salivă coagulată. M-am rușinat când mi-am imaginat cum aș fi arătat cu pula lui în gură, dar în același timp am simțit cum erecția mea se întărește și mai mult. Nu a durat mult această pauză pentru că l-am auzit pe Petre cum mi-a ordonat:
- Linge-i capul și freac-o în același timp! a zis Petre în timp ce și-a apropiat pula de fața mea.
Am scos limba timid și i-am lins încet capul umflat, în mod repetat. După câteva minute, am constatat că nu imi displăcea așa de mult. Drept urmare, am început să-i ling capul din ce în ce mai apăsat, să fac cercuri cu limba în jurul capului pulii sale. În timp ce îi lingeam pula și i-o frecam în același timp cât puteam de tare, am început să simt cum se scurge lichidul de pre-ejaculare pe limba mea. Gustul m-a surspins, dar într-un mod plăcut, era o combinație de dulce și sărat în același timp, cu o consistență vâscoasă și alunecoasă.
După câteva minute de lins, m-am oprit, mi-am umezit buzele și am sărutat capul mov și umflat, după care l-am cuprins timid între buze și am început sa-l sug cât mai apăsat.
În timp ce îi sugeam pula și i-o frecam cu mâna dreaptă, mi-am dus cealaltă mână la penisul meu care era dureros de tare și sculat la maximum. Astfel, am început să îmi frec încet pula prin pantaloni. Senzația îmi provoca o plăcere incredibilă. Nu îmi venea să cred că mă pot simți atât de bine în situația respectivă.